Monday, October 5, 2015

2nd Pregnancy Diary: Scan Pertama 10 minggu! Hello Baby :)


1 Julai 2015@ 9am
~ 10minggu~


24 mei tahu mengandung masa tu baru 4minggu..

1 julai baru buka buku pink. Di sebabkan mama buat buku pink pertama kali,..dapat jumpa doktor dan scan! ini yang mama excited sangat dapat jumpa buah hati kesayangan mama ^___^ nak tengok adikbaby dalam tummy mama..






Alhamdulillah sihatnya dia... 
masa ni 10 minggu kemain dah gerak kaki tangannya.. denyutan jantung pun nampak berdenyut! cuma mama je belum rasa..

Mama siap gurau dengan doktor
"Ala doktor sorang ke.. ingatkan twin"
"doktor cakap singleton (sorang) je."
"awak nak twin ke?.. susah nak jaga"
daku senyum je...


Apa2 pun tetap syukur Alhamdulillah.. sekarang dah 24 minggu.. mudah-mudahan adikbaby duk dalam perut mama dengan sihat, selamat dan mudah di keluarkan bila bersalin kelak.. amin..






10 comments:

  1. alahaii comelnyer..jaga diri jijah

    ReplyDelete
  2. tahniah Jijah....
    Mudah-mudahan semuanya selamat ya :)

    ReplyDelete
  3. tahniah.... bst nya bila daat tau preggy kan.. saya lpas kguguran... sedih la jugak,,, take care sis, jga ksihatan n kandungan baik2 yerrr

    ReplyDelete
  4. bestnye... hehehe..
    semoga dipermudahkan dan selamat semuanya...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...moga2 mama jijah dan adik baby sihat2 selalu...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah adik baby sihat² je

    ReplyDelete
  7. kalau dpt twin, best nyr.
    tapi, sorang pun da rezeki tak ternilai, kan?

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!