Wednesday, October 28, 2015

Home Progress: Progress Oktober 2015


Baru berpeluang tengok progress rumah. Nampaknya tiada beza.. emm so sad -_-"




Home Progress rumah setakat oktober ni..

1. Jalan baru nak ratakan
2. Tiang elektrik, kabel elektik dah ada
3. Tinggal pasang meter air
4. Dah ada nombor rumah!


Moga di permudahkan percepatkan urusan perpindahan rumah baru ni.. tapii nak beranak ke nak pindah rumah baru dulu ni?? hohoho




10 comments:

  1. baik renovate dlu jijah bru pindah

    ReplyDelete
  2. selepas bersalin la pindah masuk jijah.
    settle apa yg patut dlu. nak bawa bby bru, kan !
    habuk habuk pe semua tu.. lagipon kawasan baru pulakkan.

    pa pe semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. mesti x sabar kan nak masuk rumah baru..deko2 rumah

    ReplyDelete
  4. x pe jijah...biar lewat asalkan segalanya selamat mudah2an dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  5. beranak dulu jijah..

    dok umah mak dulu...
    kang..
    klu pindah rumah...
    mane nak pk rumah baru yang nak dikemas...
    anak-anak lagi...

    kang tak terjaga lak diri tuu...

    ReplyDelete
  6. mesti dah tak sabr ni kan ... kami pun dah lama tak pi tgk rumah ..tah ape jd tah hahaha

    ReplyDelete
  7. Perlahan-perlahan..tak senang nak pindah rumah ni.Saya pun tak habis lagi

    ReplyDelete
  8. Yey!!sama la jijah.Nonie pun tgh tunggu nak dapat kunci bulan awl bln 12 nanti.Lama nya lahai rasa... :)

    Tak pe, kasi baby keluar dulu..dh settle rumah..dah bersih semua baru bawa baby masuk rumah baru ok! :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!