Friday, October 30, 2015

Cashout Nuffnang


Dari bulan April 2014 lagi akaun nuffnang tak bercashout. Lebih-lebih lagi akaun nuffnang di sekat pula hari tu.. terus tak dapat nak log in. 




Dari Apr 2014 sampai hari ni dapat la RM80.. Jumlah terkumpul selama SETAHUN Lebih!!daku repeat SETAHUN ok!  jadilah dari takde langsung kan.. hahaha





Lagipun blog bukan retis, tahu dah jumlah dalam akaun tu tak banyak mana.. nak dapat RM1 pun susah. Dulu zaman kegemilangan pernah la dapat sampai RM1400 untuk nuffnang. Bila dah ada anak dah kurang masa untuk berblog. Sekarang readers 100-300 je sehari.. huhuhu  yang penting minat berblog.. tak gituu??


cashout hujung bulan ni, nanti bulan depan dah dapat cek. harap-harap sampai dengan selamat :)





dah tinggal RM0. tapi masih ada 8 CPUV yang tengah on going. harap harap naik la jumlah earning tu.. Amin.. hehe

Terima kasih nuffnang!


Posted via Blogaway




10 comments:

  1. yui punya dh berbulan xcashout psl cskup..hahahah

    ReplyDelete
  2. betul tu jijah..
    apa pon ianya ttap rezeki.
    syukur kan !

    ReplyDelete
  3. seronoknyer..bebel2 kat blog pon dapat duit...hihi

    ReplyDelete
  4. hahaha seronoknya jijah.. rezeki tu...

    ReplyDelete
  5. untungla 80 hengget..

    daku ni haaa...
    doploh hengget dari tahun 2013..hahahahah

    sedeyyyyyy..
    tahun 2010 paling besttt...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah...
    beribu dah jijah. ok la tu :)

    ReplyDelete
  7. ok lagi tu kak. saya ni dua tahun sekali baru dapat cashout. hahaha. sedih

    ReplyDelete
  8. Wahhh banyak tu Jijah pernah dapat... Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..sebelum ni memang banyak..sekarang je susah nak naik earnings kan..apepun bersyukur :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!