Bau Masam Anak

8:30:00 AM 10 Comments A+ a-


Inilah bila dah jadi ibu.. pagi-pagi bau masam kepala anak.. air liur basi nya pun sanggup cium..!! syurga sangat! Hahaha

Korang cam tu juga ke...

All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
10/21/2015 8:35 AM delete

moga satu ari t yui dpt rasai pglmn mcm ni.. inshaaALLAH =)

Reply
avatar
Fiqah Feeona
AUTHOR
10/21/2015 8:58 AM delete

Tak suka bau masam. Kalau boleh nak pakai shampoo paling wangi..Ammar dah la cepat berpeluh..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
10/21/2015 10:49 AM delete

best kan aku rindu bau masam anak ... fahim dulu mmg masam gile pepagi tapi icha tak pulak pelik haku ...sbb girl ke hehehe

Reply
avatar
Adnil Linda
AUTHOR
10/21/2015 12:19 PM delete

the main problem adlah....yang tu jugak yg bau wangi cikJijah...even si abg yg dah 3thun tu pn terase wangi je...bau dia lain mcm..boleh buat ketagih...hahaha

Reply
avatar
ordinary wawa
AUTHOR
10/21/2015 12:19 PM delete

Yang paling tebal bau dekat bantal dye orang selalu guna untuk baring.

http://angellovesoldier.blogspot.my/

Reply
avatar
aiman mania
AUTHOR
10/21/2015 6:53 PM delete

ta tau nak bg jawapan camana..sebab tader anak lagi..hehehehhee...good mommy nih!

Reply
avatar
yanie yusuf
AUTHOR
10/22/2015 8:44 AM delete

Teringin sgt nak bau..doakan ye..

Reply
avatar
10/22/2015 2:32 PM delete

acu tanya si ayah...terapi jg ke? hahaha

Reply
avatar
10/22/2015 4:26 PM delete

bau masam anak tu lah bau best kan :)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!