Wednesday, October 21, 2015

Bau Masam Anak


Inilah bila dah jadi ibu.. pagi-pagi bau masam kepala anak.. air liur basi nya pun sanggup cium..!! syurga sangat! Hahaha

Korang cam tu juga ke...

10 comments:

  1. moga satu ari t yui dpt rasai pglmn mcm ni.. inshaaALLAH =)

    ReplyDelete
  2. Tak suka bau masam. Kalau boleh nak pakai shampoo paling wangi..Ammar dah la cepat berpeluh..

    ReplyDelete
  3. best kan aku rindu bau masam anak ... fahim dulu mmg masam gile pepagi tapi icha tak pulak pelik haku ...sbb girl ke hehehe

    ReplyDelete
  4. the main problem adlah....yang tu jugak yg bau wangi cikJijah...even si abg yg dah 3thun tu pn terase wangi je...bau dia lain mcm..boleh buat ketagih...hahaha

    ReplyDelete
  5. Yang paling tebal bau dekat bantal dye orang selalu guna untuk baring.

    http://angellovesoldier.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. ta tau nak bg jawapan camana..sebab tader anak lagi..hehehehhee...good mommy nih!

    ReplyDelete
  7. Teringin sgt nak bau..doakan ye..

    ReplyDelete
  8. acu tanya si ayah...terapi jg ke? hahaha

    ReplyDelete
  9. bau masam anak tu lah bau best kan :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!