Thursday, February 10, 2011

My PE kena habuk! wuaaa :(


owah........sakit hati wei!
tapi tak la teramat sangat pun!
yelah...
ade ke patut,
orang sebelah rumah ni bertukang!
last-last
abis PE♥Persona Elegance♥♥ daku yang comey tu kena habuk!

hish kureng asam tul la!
mak perasan then suruh daku tengok my PE tu
wuaaaa :(
penuh habuk!!
sumpah tak tipu!
ape lah yang orang sebelah ni bertukang!
adehh....hish2....

nak basuh dah malam dah!
kena lah lap-lap kan jer...huhuhu

takpelah dah lap jadi comey balik yer my PE♥Persona Elegance♥♥

xmo sedih-sedih lagi tau!


sayang kamu lebih lah!

wah gler!!! kahkahakah :P


cukup! klik heartbeat daku ni!

11 comments:

  1. 500th follower and first to comment ;)

    ReplyDelete
  2. @sunsilk~ thank u darling! u are lucky girl...hehehehe

    ReplyDelete
  3. sabaq2...p cuci nanti na.....

    nasib keta jijah kaler gold cenggitu...klu kaler putih, lagi nmpak....:)

    ReplyDelete
  4. @ayung~ nasib baik yung..lau tak mmg nmpk...
    tu lah..da lap2 ckit dah...huhuhu

    ReplyDelete
  5. alah habuk je..chill!hehe :D

    ReplyDelete
  6. @anne~ memamg saje je kasi gempak! aduh da xde citer lain..kahkahakaah

    ReplyDelete
  7. nasib baik habuk jer.. kalau tukul besi yg dia guna utk bertukang tu terhempap kat PE tu lg sengsara kan..

    ReplyDelete
  8. MMG SAKIT HATI WOOOO IF KETE JD GITU..HUHU. SABOO EA :)

    ReplyDelete
  9. @adieyza~ haah kak kalau tukul besi yg kena mahu nangis tak berlagu sy kak...huhu mintak ganti rugi la!

    @syed&kak dni~ sebbek habuk je pon..hahaaha

    @redbloodsnow~ hehehe sabar je lah..sebbek habuk je...hehee

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!