Almari Pakaian :)

by - 8:30:00 AM


Alhamdulilah dengan rezeki pada bulan ini..
baru-baru ni dapat beli almari untuk baju..
sebelum ni letak baju dalam lugage jer.. kesian je kan.. hahaha :p
biasalah orang baru nak mula hidup baru..
tempat yang asing.. rumah sewa.. semuanya kosong...




almari yang simple.. mesti nak ada cermin punya..lagipun murah..
yang penting baju lebih tersusun kemas lepas ni..hehee
beli sikit-sikit lama-lama penuh la satu rumah ni kan..
sebulan satu barang InsyaAllah balik semenanjung kelak ada la harta untuk di bawa pulang..ngehngehngeh :p




You May Also Like

23 insan comel komen

  1. memang best ade perabot.tp time nak pindah penat yg amat...brg pun banyak rosak..huhu..

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah mudah-mudahan ye Jijah.. Ada la rezeki untuk korang :D

    ReplyDelete
  3. salam daru cahayacinta.com..
    amboi baik ada tempat letak bju klu tak mau bungkus dek kain batik hee..cantik2

    ReplyDelete
  4. kami plak nak tambahkan koleksi almari .. baju dah melimpah ruah.. huhu

    ReplyDelete
  5. Bestnya ada almari baru.. Teringin pulak saya nak beli almari baru jugak.

    ReplyDelete
  6. biasalah tuh jijah..beli satu persatu..sebulan satu barang memang dah ok sangat dah tuh..lama2 dah penuh dah barang kan.

    ReplyDelete
  7. umah kita pun masih belum ada almari lagi~

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah ade jga rezki ^.^

    ReplyDelete
  9. betui la ..aku dulu memula kawen pun gitu dik oi

    ReplyDelete
  10. biasalah, baru mulakan hidup...
    smoga baby sihat!

    ReplyDelete
  11. sikit2 lame2 jadi gunung kinabalu la nanti tu kak.. hehe

    ReplyDelete
  12. Wasalam jijah.. Wah dah dapat almari baru. Bau kedai nie, hehe.. Tahniah jijah.. betul2 lama2 kumpul tak sedar lengkap dah barang2 :)

    ReplyDelete
  13. ok la tu.. nanti nk balk semenanjung comfirm penuh satu kontena ..hihi

    ReplyDelete
  14. @QasehnyaRania macam nak duduk lama pulak kat sini..hee

    ReplyDelete
  15. bersusah dahulu bersenang kemudian.lagi puas hati dgn usaha sendiri kan jijah..be happy :)

    ReplyDelete
  16. @Azhafizah Md Nor takpe la fiza.. sikit2 lama2 jadi bukit :)

    ReplyDelete
  17. akak dulu pun camtu jijah... ms mula2 kawen, kosong umah ni.. gaya leh main badminton.. hihii

    ReplyDelete
  18. akak dulu pun camtu jijah... ms mula2 kawen, kosong umah ni.. gaya leh main badminton.. hihii

    ReplyDelete
  19. @IntaNBerliaN samalah keadaan jijah sekarang ni kak..huhuhu

    ReplyDelete
  20. beli kt mana?murah berapa ne..eca pun ingt nak angkat satu..xcukup drawer ne.kain banyak.....adik2 kalau dtg sini,xreti nak bawak balik da kain baju dorg.hahaha

    ReplyDelete
  21. @Eca Dwinky Asha rm380 kot.. kat chan KK dekat gan inanam

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!