CPUV 2 2013 TM Mencari Ramli 2

2:30:00 PM 22 Comments A+ a-


Lama sebenarnya jijah tak buka akaun nuffnang..
sebab jijah tahu takde CPUV yang terbaru...hehehe
tapi isnin baru-baru ni tergerak hati nak tengok kot ada CPUV kan...
syukur Alhamdulilah ada :)




tak tahu bila muncul CPUV TM Mencari Ramli 2 ni...
tengok akaun nuffnang macam pelik jer...
tapi syukur Alhamdulilah rezeki yang datang...
buat perbelanjaan bakal anak jijah yang akan lahir nanti :)

tq nuffnang.. tq so muchh!



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

22 insan comel komen

Write insan comel komen
Sally Yatiey
AUTHOR
5/02/2013 2:57 PM delete

Wahhhh..tahniah! ;)

Reply
avatar
JaSSNaNi
AUTHOR
5/02/2013 3:39 PM delete

assalamualaikum..

wahhhh tahniahhh!!!
besar untung nya ni.. :)

Reply
avatar
Cinta Misteri
AUTHOR
5/02/2013 11:42 PM delete

wah, congratulation..

Reply
avatar
::Aja::
AUTHOR
5/03/2013 9:19 AM delete

byk untong woooo..saya 1 cpuv tu pon cam xbergerak2..cmne nak bg die gerak laju2 eh jijah?haha

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/03/2013 11:46 AM delete

@::Aja:: trafik kena tinggi aja..maksudnya kena ramai yg masuk blog kita.. lg ramai lagi tinggi earning tu nanti :)

Reply
avatar
::Aja::
AUTHOR
5/03/2013 12:29 PM delete

@jijah..ooo..okey..you alsss..sila ramai2 masuk blog aja yek..hihihi

http://jajapunyeblog.blogspot.com/

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
5/03/2013 5:10 PM delete

tahniah.
ciksu ada gak dapat tp dah credited

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/03/2013 10:14 PM delete

@QasehnyaRania lama2 banyak la tu earning nya nanti..hehe :)

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
5/05/2013 9:13 AM delete

ada dapat 1 on going BE kak jijah.. finally, after all these years.. 2 tahun je pun.. haha.. tp nuffnang tu mmg pelik lah kak... tu yg mcm tak percaya je dapat BE.. ke nuffnang nak troll sy ni? haha

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
5/05/2013 11:02 AM delete

tahniah dear...ayut tgk pon mcm pelik...sbb bru bkak td..mmm..tak tahu btul tak..done utk jijah... :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/05/2013 10:07 PM delete

@aisya hahaha harap2 meningkat la BE tu yer..

Reply
avatar
Myra Jay
AUTHOR
5/07/2013 9:10 AM delete

Tahniah Jijah :D

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
5/07/2013 9:06 PM delete

tahniah jijah! :-)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
5/08/2013 10:24 PM delete

@IntaNBerliaN tq kak.. Alhamdulilah..

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
5/26/2013 4:05 PM delete

tahniah Jijah :-)

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!