Alhamdulillah Hakimi 4 Bulan

by - 1:01:00 PM


10/1/14 cukup sudah 4 bulan usia zulhakimi zaim...
Alhamdulillah hakimi membesar dengan jayanya... :)


baru baru ni hakimi ada batuk berkahak.. tapi selsema dan demam takde..
doktor cek paru-paru takde masalah.. dia bagi antibiotik Sy Amoxycilin..
budak-budak baya hakimi ni memang macam tu kan.. batuk tu nanti akan pulih sendiri.. in shaa Allah :)


anak yang semakin cerdik, pandai mengapai barang sudah..

checkup 4bulan:
berat: 7.5kg
panjang: 66cm
lilitan kepala: 44cm


Hakimi, kamu lah yang melengkapi hidup mama & papa! 
mama bersyukur sangat dapat melahirkan kamu... 
Semoga hakimi menjadi anak yang soleh, cerdik,bijak dan pandai serta bertanggungjawab untuk menjaga keluarga kita nanti..
i love u son! May this year of 2014 will fill with joy & happiness! Amin....



You May Also Like

18 insan comel komen

  1. dah besar dah hakimi.. kejap je masa berlalu kan =)

    ReplyDelete
  2. dh 4 bln..cpt betul rasa, dr panjang hakimi tue..nmpk mcm tinggi je nti

    ReplyDelete
  3. isk dah besar Hakimi ni yer... tergolek je tengok dia... gewamm..

    ReplyDelete
  4. wahhh makin bolat ..comey je ...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah. Smeoga Hakimi terus sihat! inshaAllah~

    ReplyDelete
  6. Semoga Kimi jadi anak yg soleh untuk mama papa yer sayang

    ReplyDelete
  7. hakimi makin comel, makin bijak..
    geram tgk si comel kak jijah ni. hehe

    ReplyDelete
  8. best la gomol² dak kimi ni kan jijah..makin membulat ni..geram!

    ReplyDelete
  9. kejap je kan. dh 4 bulan
    salam maulidul rasul

    ReplyDelete
  10. jiejah..xlama pndai bjalan plak si kimi tu..bila blh ciummm dia..rindunyeee nk bau baby..nk bau baby sndri mcm lmbat sgt huhuhu :(

    ReplyDelete
  11. makin taf la hakimi sekarang.. heheh..

    ReplyDelete
  12. Comel ya dia . Tak menagan tengok stokin colourfull dia tuh . ngee ~ Semoga cepat sihat yaa KIMI ^^

    ReplyDelete
  13. seronoknye ada pelengkap hidup..nak jugak.. doakan deqla eh.. =)

    ReplyDelete
  14. mainan yg sebelah tgn kiri kimi tu sebijik cam alisha & aqilah.. hihi

    ReplyDelete
  15. Kejap je budak comel nih 4 bulan

    ReplyDelete
  16. Amin...cepat je membesar..swronok ada ank..blh men2x.pnat pon men jgk dgn dia..best je rasa.. ;)

    ReplyDelete
  17. Best je rasa ada bdk kecik...pnat mne pon hepy je rsa...membesar dgn sihat ye hakimi.... ;)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!