Wednesday, January 22, 2014

Burger Bakar! Nyumm Nyumm!


Baru-baru ni suami ajak makan kat Restoran Nasi Arab Nabawi dekat Alamesra depan 1Borneo KK..
sekali ada pula Burger Bakar!
serius tak pernah makan lagi... 
harusslahh try kaoo~~


burger bakar ayam single RM8..
ayam yang lembut.. roti di stim!
sedapp kaoo~~ mayonis, cheesee! nyummny!


19 comments:

  1. Wowww!! menarik dan tertarik :D

    ReplyDelete
  2. husna pun baru2 ni makan burger bakar...harga RM7.00.. mmg sedap..daging tu diorg buat sendiri katanya

    ReplyDelete
  3. part yg nampak sedap tu bila mayonis menleleh tu kan..menjilat jari

    ReplyDelete
  4. wahhh... baru tengok je macam dah tau memang sedap...

    ReplyDelete
  5. aduiii... betul2 tergoda ni.. nasib baru lepas breakfast

    ReplyDelete
  6. yang ni memang nampak sedap sangat...tak nampak lagi jenis macam ni..

    ReplyDelete
  7. xnmpk pun restoran ne.hahaha...selalu terus g ayam penyet...nnti nak cari la..dekat sblh mana ne?..area Jakel ke Maybank?

    ReplyDelete
  8. @Eca Dwinky Asha masuk je alamesra tu.. kat tepi..nak menghala maybank

    ReplyDelete
  9. Kalau burger bakar tak melelh cheese mayonis bukan burger bakar namanya..sedap tu jijah!

    ReplyDelete
  10. Lama da tak makan bege bakar... Tetiba mengidam....

    ReplyDelete
  11. Wah...terbaeklah...suke tgk cheese dia tu ha...bila la dpt merasa burger bakar ni.huhuhu

    ReplyDelete
  12. sedap tu..akak tak pernah makan pun lg burger bakar nih

    ReplyDelete
  13. sampai sekarang Ros tak pernah rasa burger bakar.. selalu dengar orang bercerita je... hihi

    ReplyDelete
  14. kalau roti nya distim mmg sedap + lembut

    ReplyDelete
  15. wah, meleleh2... sedap tu :-)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!