Cheese Cake Leleh~


Ramai dah makan cheese cake leleh kan.. ai je baru nak merasa dan makan.. muahaha :p
 setahun sekali daku makan cheese kek tau! dengar baik-baik setahun sekali... silalah percaya~

sebelum preggy kurang gemar cheese kek ni macam entry sini..
tapi bila preggy je cheese kek ni la paling di cari cari...

now anak dah 4bulan makan balik cheese kek.. tapi kali ni meleleh leleh punyaa~ nyummyy!!


perisa original dan strawberry.. hanya RM10! sangat puas hati makan!

jemput makan yer semua.... nyum nyummyy!!


beli kat blogger mummynemo.. cod area kota kinabalu..


Previous
Next Post »

15 insan comel komen

Write insan comel komen
- AZIE -
AUTHOR
1/13/2014 9:32 AM delete

akak pun blm pernah mkn lg hahahaha...

Reply
avatar
eima
AUTHOR
1/13/2014 10:03 AM delete

wahhhh menarik tp ai jenis klu mkn mmg cepat muak ..ape jenis kek punh ... tak suka kek ... tp mkn jugak ... tp nmpk menarik sgt

Reply
avatar
1/13/2014 11:06 AM delete

memang meleleh air liur kalau tak dapat makan makan.hihi.sedap sangat ni!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
1/13/2014 2:14 PM delete

@- AZIE - hehehe lagi dasyat..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
1/13/2014 2:15 PM delete

@eima kak.. cheese kek yang ni serius tak muak kak! sedap sangat! sampai nak lagi tu..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
1/13/2014 2:15 PM delete

@Azhafizah Md Nor mula2 gitu gak..tengok org post sedapnya.. sekali jumpa kat sabah ni.. order terus!

Reply
avatar
Rizziela
AUTHOR
1/13/2014 4:09 PM delete

sedapnya cheese kek leleh..tp jauh nyer nak makan kek ni

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
1/13/2014 4:25 PM delete

ni yg rasa mcm nak buat ciskek ni.. haha

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
1/14/2014 10:05 AM delete

mmg meleleh je nengok tu.
tak try lg pon. hihi

Reply
avatar
Shida Radzuan
AUTHOR
1/14/2014 6:43 PM delete

mmg meleleh jiejah alahaiii teringun plak..

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
1/14/2014 11:07 PM delete

cikna pun baru makan.. sedap kan?? terkenang2 rasa dia tu.. huhu..

Reply
avatar
Deqla Manjew
AUTHOR
1/15/2014 12:34 PM delete

byknye lelehan dia tu.. x muak ker mkn? tp nmpk terliur la plak.. hee

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
1/15/2014 3:25 PM delete

mmg meleleh betoi ni :-)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
1/15/2014 3:49 PM delete

Sedap kan jijah..nyum nyum nyum

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
1/16/2014 10:05 PM delete

Ayut suke....huhuhu..lg2x cheese..sedap ye la..ni pon tgk rasa nk je mkn....

Reply
avatar