Monday, January 13, 2014

Cheese Cake Leleh~


Ramai dah makan cheese cake leleh kan.. ai je baru nak merasa dan makan.. muahaha :p
 setahun sekali daku makan cheese kek tau! dengar baik-baik setahun sekali... silalah percaya~

sebelum preggy kurang gemar cheese kek ni macam entry sini..
tapi bila preggy je cheese kek ni la paling di cari cari...

now anak dah 4bulan makan balik cheese kek.. tapi kali ni meleleh leleh punyaa~ nyummyy!!


perisa original dan strawberry.. hanya RM10! sangat puas hati makan!

jemput makan yer semua.... nyum nyummyy!!


beli kat blogger mummynemo.. cod area kota kinabalu..



15 comments:

  1. akak pun blm pernah mkn lg hahahaha...

    ReplyDelete
  2. wahhhh menarik tp ai jenis klu mkn mmg cepat muak ..ape jenis kek punh ... tak suka kek ... tp mkn jugak ... tp nmpk menarik sgt

    ReplyDelete
  3. memang meleleh air liur kalau tak dapat makan makan.hihi.sedap sangat ni!

    ReplyDelete
  4. @eima kak.. cheese kek yang ni serius tak muak kak! sedap sangat! sampai nak lagi tu..

    ReplyDelete
  5. @Azhafizah Md Nor mula2 gitu gak..tengok org post sedapnya.. sekali jumpa kat sabah ni.. order terus!

    ReplyDelete
  6. sedapnya cheese kek leleh..tp jauh nyer nak makan kek ni

    ReplyDelete
  7. ni yg rasa mcm nak buat ciskek ni.. haha

    ReplyDelete
  8. mmg meleleh je nengok tu.
    tak try lg pon. hihi

    ReplyDelete
  9. mmg meleleh jiejah alahaiii teringun plak..

    ReplyDelete
  10. cikna pun baru makan.. sedap kan?? terkenang2 rasa dia tu.. huhu..

    ReplyDelete
  11. byknye lelehan dia tu.. x muak ker mkn? tp nmpk terliur la plak.. hee

    ReplyDelete
  12. Sedap kan jijah..nyum nyum nyum

    ReplyDelete
  13. Ayut suke....huhuhu..lg2x cheese..sedap ye la..ni pon tgk rasa nk je mkn....

    ReplyDelete

Assalamualaikum... Hai Blogger Hebat!
Sila Tinggalkan Komen Anda Di Sini...
Korang Komen Jijah, Jijah Akan Komen Blog Korang Pula Yer.

Tq

Copyright © ♥Cik Azizah♥ Designed by azhafizah.com