Thursday, March 5, 2015

Amalan Yang Boleh Di Lakukan Wanita Ketika Haid


Walaupun kita orang perempuan ni dalam keadaan haid. tak semestinya kita tak boleh berdoa/berzikir..

dalam keadaan haid pun boleh tambah pahala.. dengan cara amalan di bawah:



tak susah kan nak tambah pahala?? marilah kita sama-sama muhasabah diri. peringatan buat diri sendiri jugak ^^,





7 comments:

  1. alhamdulillah. terima kasih :) pernah jugak google tentang hal ni. akhirnya kat sini ada. tq ;)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah ... nice sharing

    ReplyDelete
  3. tiada alasan sebenarnya kan :)

    ReplyDelete
  4. Thanks for sharing,jijah.in shaa Allah,kita sama-sama laksanakan ye.

    ReplyDelete
  5. terima kasih krn sudi berkongsi ;-)

    ReplyDelete
  6. betul tu tenkiu jijah berkongsi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!