Vakum Kereta Mudah Alih

2:24:00 PM 8 Comments A+ a-


Mudahnya bila ada Vakum Kereta mudah alih ni. takde lah pergi carwash semata-mata nak suruh orang vakumkan kereta. hikhikhik

mudahnya dia di sambung terus dari soket pemetik api/charger tu.. di sebabkan kecil boleh vakum sampai sudut yang sukar sampai





almaklumlah bila ada anak-anak kecik ni suka makan dalam kereta, pulak makanan selalu tumpah jenuh makk nak kemaskan kereta. jadi di sinilah gunanya vakum portable ni..



sangat mudah untuk digunakan. cucuk dan tekan suis on..dah boleh vakum satu kereta! yeyyyy!!


beli kat King'L Collection owner blog Langkah Linda









All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

8 insan comel komen

Write insan comel komen
CaHaYaHaTi
AUTHOR
3/29/2015 11:40 PM delete

mesti bersih kete jijah kn

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
3/30/2015 10:09 AM delete

praktikal jugak ni kan..blh vacuum sendiri je

Reply
avatar
eima
AUTHOR
3/30/2015 10:26 AM delete

hmm zaman gst ni kena la kot ade 1...
nk kena berjimat kan ....

Reply
avatar
eima
AUTHOR
3/30/2015 10:26 AM delete

hmm zaman gst ni kena la kot ade 1...
nk kena berjimat kan ....

Reply
avatar
3/30/2015 7:18 PM delete

Mmg mudah bla ada vacuum ni

Reply
avatar
3/30/2015 10:52 PM delete

lebih memudahkan kerja..dah tu senang nak bawak kemana²

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
3/31/2015 12:19 PM delete

Ini lah yg Sya suruh hubby beli,tp asyik lupa je dia..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/02/2015 3:06 PM delete

memudahkan dan menjimatkan

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!