Sunday, March 29, 2015

Vakum Kereta Mudah Alih


Mudahnya bila ada Vakum Kereta mudah alih ni. takde lah pergi carwash semata-mata nak suruh orang vakumkan kereta. hikhikhik

mudahnya dia di sambung terus dari soket pemetik api/charger tu.. di sebabkan kecil boleh vakum sampai sudut yang sukar sampai





almaklumlah bila ada anak-anak kecik ni suka makan dalam kereta, pulak makanan selalu tumpah jenuh makk nak kemaskan kereta. jadi di sinilah gunanya vakum portable ni..



sangat mudah untuk digunakan. cucuk dan tekan suis on..dah boleh vakum satu kereta! yeyyyy!!


beli kat King'L Collection owner blog Langkah Linda









8 comments:

  1. mesti bersih kete jijah kn

    ReplyDelete
  2. praktikal jugak ni kan..blh vacuum sendiri je

    ReplyDelete
  3. hmm zaman gst ni kena la kot ade 1...
    nk kena berjimat kan ....

    ReplyDelete
  4. hmm zaman gst ni kena la kot ade 1...
    nk kena berjimat kan ....

    ReplyDelete
  5. lebih memudahkan kerja..dah tu senang nak bawak kemana²

    ReplyDelete
  6. Ini lah yg Sya suruh hubby beli,tp asyik lupa je dia..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!