T-shirt Dari Langkawi Pula.. Tq Mak Mertua :)

1:55:00 PM 6 Comments A+ a-



Yeyyy!! Dapat hadiah tshirt Langkawi pemberian mak mertua. ^___^  tak pernah lagi pergi Langkawi.. dapat baju jadi lah ye..

baju untuk anaksoleh zulhakimi zaim ni wajiblah ada kan. Kalau keluarga mertua pergi mana2 mesti tak pernah di lupakan cucu yang satu ni. Almaklumlah cucu sulung lelaki pula tu. Memang kesayangan semua orang. Hikhikhik :p
Oh ya.. mama dan papa pun dapat sekali baju sedondon. Cantik lagi tu ada skuter. suka sangaaatttt~~



Sebenarnya first time makan pepero.. masyaAllah sedap juga ye... nyummyy!!

Tq mak mertua.. moga di murahkan rezeki lagi. Amin


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

6 insan comel komen

Write insan comel komen
3/31/2015 3:11 PM delete

UNTUNGNYE :) HEHE . ALHAMDULILLAH REZEKI TUU .. MERTUA BAIK MMG BESH :)

Reply
avatar
3/31/2015 5:04 PM delete

Nanti boleh pakai sekali dapat masa yang sama..feeling pergi langkawi :)

Reply
avatar
4/01/2015 10:14 AM delete

sedap kan pepero? skrg sy tgh cr yg perisa strawberi...

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
4/01/2015 3:12 PM delete

g langkawi aritu tak beli pulak pepero tu..ingatkan tak sedap..huhu

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
4/02/2015 3:04 PM delete

sedapp pepero tu
skrg kt jj pon ada jual
kat giant pon ada jual kotak kecik gitu
rejeki rejeki.msti comel kan

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
4/02/2015 6:12 PM delete

cantiknya tshirt tu..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!