T-shirt Dari Langkawi Pula.. Tq Mak Mertua :)

by - 1:55:00 PM



Yeyyy!! Dapat hadiah tshirt Langkawi pemberian mak mertua. ^___^  tak pernah lagi pergi Langkawi.. dapat baju jadi lah ye..

baju untuk anaksoleh zulhakimi zaim ni wajiblah ada kan. Kalau keluarga mertua pergi mana2 mesti tak pernah di lupakan cucu yang satu ni. Almaklumlah cucu sulung lelaki pula tu. Memang kesayangan semua orang. Hikhikhik :p
Oh ya.. mama dan papa pun dapat sekali baju sedondon. Cantik lagi tu ada skuter. suka sangaaatttt~~



Sebenarnya first time makan pepero.. masyaAllah sedap juga ye... nyummyy!!

Tq mak mertua.. moga di murahkan rezeki lagi. Amin


You May Also Like

6 insan comel komen

  1. UNTUNGNYE :) HEHE . ALHAMDULILLAH REZEKI TUU .. MERTUA BAIK MMG BESH :)

    ReplyDelete
  2. Nanti boleh pakai sekali dapat masa yang sama..feeling pergi langkawi :)

    ReplyDelete
  3. sedap kan pepero? skrg sy tgh cr yg perisa strawberi...

    ReplyDelete
  4. g langkawi aritu tak beli pulak pepero tu..ingatkan tak sedap..huhu

    ReplyDelete
  5. sedapp pepero tu
    skrg kt jj pon ada jual
    kat giant pon ada jual kotak kecik gitu
    rejeki rejeki.msti comel kan

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!