Dah Macam Kembar

11:00:00 AM 12 Comments A+ a-


Rumah mak pun dah padat. Selain diri sendiri adik perempuan yang bongsu pun tinggal sekali. Masing masing suami jauh. Terpaksa la duk rumah mak balik. Muahahaha :p

Penat makayah nak melayan kerenah dua orang cucu nya ni. Sampai jadi hulk. Hehehe
Dua dua perangai tersendiri even sorang laki sorang perempuan



Dua-dua kuat gadoh..kuat mengusik..peninngg~~:P
Bila seorang tidur mesti lagi seorang kena tidur sekali. Kalau tak mesti salah seorang ni mengacau atau buat bising. Nak tak nak tidurkan sekali buai sebelah menyebelah.. 
Bila buat susu si marissa. Si hakimi pun nak sama. Tak boleh tengok sepupu dia ni minum susu. Nak juga sama2..
Mandi ke berak ke pun sama. Lepas sorang mandi. Sorang lagi mesti mandi juga. tak pun dua-dua nak berendam dalam besen baby tu...Haihh macam kembar pula budak dua orang ni..

Actually marissa sekarang 11bulan lebih. Hakimi pula 1tahun 6bulan. Dua dua memang kuat bergaduh. Tapi bila salah seorang tiada, pandai pula mencari.. rindu kononnya nak gaduh.

Haihh macam macam la.. harap2 jadi anak yg soleh solehah ye. Tak mo nakal2 dah.. kesian nenekatuk ayah nak jaga kamu duaorang ni...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

12 insan comel komen

Write insan comel komen
Nieyl
AUTHOR
3/24/2015 11:29 AM delete

Singgah pagi..
haáh mcm kembar...
mak mertua nieyl pun ade jaga anak orang..same la mcnie...semua nyer sama²..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
3/24/2015 12:13 PM delete

alolo comey ..suka la hakimi ade geng klu tak berkawan ngan mama die je kan kat sabah nun

Reply
avatar
Syaz Rozelt
AUTHOR
3/24/2015 3:58 PM delete

lama x singgah sini..dah besar anak..comel..siap dah ade kembar ye..hehe

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
3/25/2015 7:27 AM delete

a’aa kan.
marissa ni anak adik pmpuan jijah yg keja pernama d labuan tu erk.ke ciksu salah ?

Reply
avatar
Emma Nyiu
AUTHOR
3/25/2015 8:10 AM delete

Sama je besar dierang ni..

Reply
avatar
3/25/2015 10:08 AM delete

@QasehnyaRania iya ciksu..tapi dia dah benti kerja pernama dah

Reply
avatar
Sya Nadia
AUTHOR
3/25/2015 4:54 PM delete

untung hakimi ada kawan.. aniq tak ada kawan..menghadaplah muka mummy dia ni hari-hari sampai jemu..haha

Reply
avatar
CaHaYaHaTi
AUTHOR
3/25/2015 5:23 PM delete

hehehhe nnt jd mcm mia n haq la bila dh jauh mula la demAm rindu.. jd rapat mcm adik bradik btol kan.. heheh sebenarnya seronok tgk kaletah dorg bergaduh tu

Reply
avatar
3/26/2015 3:37 PM delete

gaduh2 tp mesra kannnn

Reply
avatar
3/27/2015 1:06 PM delete

meriah rumah mak jijah..kalau tidak sunyi je berdua ye

Reply
avatar
Hamelia Hamid
AUTHOR
3/30/2015 9:51 AM delete

mesti mak ayah seronok sbb anak2 n cucu2 dia ada..jijah, sape jaga hakimi..?

Reply
avatar
3/31/2015 2:47 PM delete

@Hamelia Hamid nenek diala yg jaga hakimi ni emi

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!