Dah Macam Kembar

by - 11:00:00 AM


Rumah mak pun dah padat. Selain diri sendiri adik perempuan yang bongsu pun tinggal sekali. Masing masing suami jauh. Terpaksa la duk rumah mak balik. Muahahaha :p

Penat makayah nak melayan kerenah dua orang cucu nya ni. Sampai jadi hulk. Hehehe
Dua dua perangai tersendiri even sorang laki sorang perempuan



Dua-dua kuat gadoh..kuat mengusik..peninngg~~:P
Bila seorang tidur mesti lagi seorang kena tidur sekali. Kalau tak mesti salah seorang ni mengacau atau buat bising. Nak tak nak tidurkan sekali buai sebelah menyebelah.. 
Bila buat susu si marissa. Si hakimi pun nak sama. Tak boleh tengok sepupu dia ni minum susu. Nak juga sama2..
Mandi ke berak ke pun sama. Lepas sorang mandi. Sorang lagi mesti mandi juga. tak pun dua-dua nak berendam dalam besen baby tu...Haihh macam kembar pula budak dua orang ni..

Actually marissa sekarang 11bulan lebih. Hakimi pula 1tahun 6bulan. Dua dua memang kuat bergaduh. Tapi bila salah seorang tiada, pandai pula mencari.. rindu kononnya nak gaduh.

Haihh macam macam la.. harap2 jadi anak yg soleh solehah ye. Tak mo nakal2 dah.. kesian nenekatuk ayah nak jaga kamu duaorang ni...



You May Also Like

12 insan comel komen

  1. Singgah pagi..
    haáh mcm kembar...
    mak mertua nieyl pun ade jaga anak orang..same la mcnie...semua nyer sama²..

    ReplyDelete
  2. alolo comey ..suka la hakimi ade geng klu tak berkawan ngan mama die je kan kat sabah nun

    ReplyDelete
  3. lama x singgah sini..dah besar anak..comel..siap dah ade kembar ye..hehe

    ReplyDelete
  4. a’aa kan.
    marissa ni anak adik pmpuan jijah yg keja pernama d labuan tu erk.ke ciksu salah ?

    ReplyDelete
  5. Sama je besar dierang ni..

    ReplyDelete
  6. @QasehnyaRania iya ciksu..tapi dia dah benti kerja pernama dah

    ReplyDelete
  7. untung hakimi ada kawan.. aniq tak ada kawan..menghadaplah muka mummy dia ni hari-hari sampai jemu..haha

    ReplyDelete
  8. hehehhe nnt jd mcm mia n haq la bila dh jauh mula la demAm rindu.. jd rapat mcm adik bradik btol kan.. heheh sebenarnya seronok tgk kaletah dorg bergaduh tu

    ReplyDelete
  9. meriah rumah mak jijah..kalau tidak sunyi je berdua ye

    ReplyDelete
  10. mesti mak ayah seronok sbb anak2 n cucu2 dia ada..jijah, sape jaga hakimi..?

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!