Friday, September 11, 2015

2 Years Old Zulhakimi Zaim


10 September..

Pejam celik pejam celik 2 tahun sudah anak soleh ni...
Teringat saat mama mengandungkan dan melahirkan kamu sayang.. masih segar di ingatan.. saat mama bertarung melawan contraction, hakimi hampir lemas tapi akhirnya doktor decide Emergency c-zer..!! sob~




Walau apa cara sekali pun mama lahirkan kamu..Mama berdoa, Semoga hakimi menjadi anak yang baik,soleh.. taat perintah Allah,taat pada Rasul, jaga solat, jaga puasa, pencinta agama, penegak agama Islam.. moga hakimi membesar menjadi mujahid yang soleh lagi beriman.. Amin..

"Hai anakku Zulhakimi Zaim,
ketahuilah sesungguhnya dunia ini bagaikan lautan yang dalam,
banyak manusia yang karam dalamnya.
Bila engkau ingin selamat agar jangan karam,
layarilah lautan itu dengan sampan yang bernama TAKWA,
isinya ialah IMAN dan layarnya adalah TAWAKAL kepada Allah. "


Doa mama buat anaksoleh zulhakimi zaim ni,

Ya Allah tumbuhkan hakimi dengan sebaik2 pertumbuhan dan jadikanlah dia orang2 yang memberi petunjuk dan mendapat petunjuk.
Ya Allah selamatkanlah dia.. berilah kesihatan dan maafkan dia.. panjangkan umur dia dalam ketaatan dan keredhaanMu.. terimalah amal dia.. sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa atas segala sesuatu dan Engkaulah yang patut mengabulkan doa. Amin..



Alhamdulillah hakimi 2tahun.. adikbaby pun dah 5bulan dalam perut mama.. moga hakimi menjadi anak yang baik yang sayang adik2nya.. amin...


11 comments:

  1. Anak2 ni kejap je membesar Jijah...dah nak jadi abang makin cerdik lah Hakimi.

    ReplyDelete
  2. happy birthday hakimi..:)

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Hakimi.... sebaya dengan Hannani la ni lahir tahun 2013 kan.
    Tahniah jugak buat Jijah :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir, hakimi.moga semua doa mama tu dimakbulkan..amin...jijah,boleh bagi alamat jijah tak?nak bagi kad raya haji.ehehehe..

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Kimi..Aunty doakan Kimi jadi anak yang soleh, diberikan kesihatan yang baik dan dilindungi oleh Allah sentiasa..

    ReplyDelete
  6. happy birthday hakimi :)
    jadi anak soleh ye syg...
    bakal jadi abg x lama lagi.

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday Adik Kimi. Semoga jadi anak yg soleh. ^^

    ReplyDelete
  8. aamiin
    happy belated besday buat hakimi..
    jaga diri jijah :)

    ReplyDelete
  9. Kejap je dah 2 tahun Kimi..Happy Birthday Kimi comel :)

    ReplyDelete
  10. HAPPY BELATED BIRTHDAY HAKIMI!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!