Koleksi Kerongsang Sabah

by - 10:00:00 AM


Kemas kotak pindah dari Sabah dulu terjumpa pula beberapa kotak kerongsang nih! MasyaAllah banyak rupanya!!

dah macam tauke jual kerongsang la pulak!





ada macam-macam jenis.. berjuntai ada, channel ada, butang baju melayu, kerongsang besar dan gelang kristal sabah..

kenangan tinggal 2 tahun di Kota kinabalu.. syurga mutiara!! nak jual sayang.. nak pergi sabah tah bila tahun agaknya... simpan la buat kenangan!

sabah best! rindu suasana kat sana!! -_-"


You May Also Like

9 insan comel komen

  1. Banyak tu Jijah... masa suami ros gi operasi kat sabah 3 bulan tu, memang keronsang antara yang dibawa balik .. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sabah mmg keronsang jelah belinya

      Delete
  2. bestnya.cntiknya keronsang channel tu

    ReplyDelete
  3. thn depan aida plan nak holiday sabah.
    boleh kot nanti tanya jijah :)
    nak tunggu kalendar cuti skola 2016 kuar dulu.
    baru tgk offer air asia...

    ReplyDelete
  4. wahh banyaknye. kite kalau pergi sana pun nak cari koleksi kerongsang. cantik2. hehe

    ReplyDelete
  5. simpan buat koleksi jijah..kalau hilang boleh guna dah banyak stok :)

    ReplyDelete
  6. fuh,memang betul-betuk koleksi ni.akak yang asal dari Sabah pun tak ada koleksi macam ni.tapi baguslah sebab ada kenangan daripada sana kan.simpan elok-elok tau.;)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!