Didik Anak Untuk Solat

8:40:00 PM 7 Comments A+ a-



Anda pernah rasai pengalaman sebegini??





Mula-mula anaksoleh begini juga. tak boleh tengok mama solat, dia terlentang depan sejadah! terpaksa mama beralih sedikit..



lama-lama selalu tengok mama,atoknenek solat dia dah boleh terima..
mudah-mudahan anaksoleh hakimi menjadi imam dan mendoakan kesejahteraan mama n papa nanti..


رَبِّ اجْعَلْنِي مُقِيمَ الصَّلاَةِ وَمِن ذُرِّيَّتِي رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاء


"Wahai Tuhanku! Jadikanlah daku orang yang mendirikan sembahyang dan demikianlah juga zuriat keturunanku. Wahai Tuhan kami, perkenankanlah doa permohonanku." (Surah Ibrahim: 40)

Amin..





All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

7 insan comel komen

Write insan comel komen
adianiez AIDA
AUTHOR
9/04/2015 12:01 PM delete

aida da lalui nya, jijah.
awal2 dulu kami ber4 tak dpt nak jemaah sebab izzat ganggu.
gangguan nyer kekadang ekstrem.

but now, alhamdulillah.
dia faham. dia x kacau dah.
and ada kopiah & sejadah utk izzat :)

Reply
avatar
Nur.Fiza
AUTHOR
9/04/2015 6:27 PM delete

Amin. Suka sangat tengok anak kecil belajar solat. Comel. Hehe

Reply
avatar
9/04/2015 6:28 PM delete

walau apapun perbuatan mereka, yg penting tunjukkan kpdnya depan2... dia tiru perbuatan solat tu dah kira baik..

Reply
avatar
9/04/2015 7:29 PM delete

InshaAllah..moga Hakimi membesar menjadi anak yang soleh..Aaaminnn

Reply
avatar
9/05/2015 4:28 AM delete

thanks. nak share na ni. :)

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
9/06/2015 10:45 PM delete

Aminn.. moga anak anak kita menjadi anak yang soleh dan solehah.

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
9/07/2015 8:28 PM delete

aamiin
rania skrg bila dgr azan je dh pandai angkat tgn letak kat telinga.pastu sujud.semoga anak anak kita mnjdi ank soleh dan solehah
aamiin

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!