Tindakan Semasa Jerebu

8:00:00 AM 10 Comments A+ a-


Port Dickson masih mencatatkan IPU yang tertinggi..
sampaikan laut pun dah tak nampak!

apa yang harus kita lakukan untuk menghadapi JEREBU ni ialah...





Paling penting perbanyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 8 gelas sehari untuk menghindarkan dehidrasi!

Sekiranya ada anak yang mempunyai masalah kesihatan di nasihatkan tidak menyertai aktiviti kokurikulum! Kurangkan aktiviti luar kerana ia akan menyebabkan anak mudah mendapat penyakit! 



Posted via Blogaway




All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

10 insan comel komen

Write insan comel komen
Miza Idgihat
AUTHOR
9/14/2015 8:08 AM delete

Miza sekarang ni dah batuk-batuk dekat seminggu ^^" Tapi badan ni tak reti duduk dalam bilik diam-diam asyik nak explore je kerjanya. XD

Reply
avatar
9/14/2015 8:49 AM delete

itula ipoh pun leh tahan jerebu..

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
9/14/2015 8:52 AM delete

betul tu Jijah.. kat Batu Pahat pun makin teruk ni..
Eh tersama pulak entry kita pagi ni berkenaan jerebu..

Reply
avatar
eima
AUTHOR
9/14/2015 9:33 AM delete

risaunye kat anak-anak......

Reply
avatar
9/14/2015 10:52 AM delete

Semakin teruk hari ini di Putrajaya..semoga kita semua sihat

Rahsia Derma Darah Jadikan Kita Lebih Sihat

Reply
avatar
9/14/2015 11:21 AM delete

semoga kita semua di berikan kesihatan yang baik

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
9/14/2015 3:59 PM delete

jijah di pd?
yes kan kita ni berjiran negeri. lebih kurang sama ipu nyer.
aida plak tiap hari ulang alik keje seremban, hu hu hu da pening kepala dah.
but alhamdulillah, under control.

Reply
avatar
9/15/2015 6:29 PM delete

cepatlahhhh berlalunya jerebu niiiiiiiiiiii

Reply
avatar
Labelku
AUTHOR
9/15/2015 7:00 PM delete

just to share:

http://muhajirinstore.blogspot.my/2015/09/aktiviti-anak-anak-semasa-jerebu.html

Reply
avatar
IbuNoey
AUTHOR
9/15/2015 7:39 PM delete

dalam keadaan jerebu macam ni,budak-budak kecil mudah dapat sakit kan.kena pastikan anak-anak minum air banyak.IbuNoey pun tak bagi anak-anak main kat luar buat masa ni.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!