Tuesday, December 4, 2012

Aktiviti Memasang Langsir


Hari ni jijah Off.. tiba-tiba jadi rajin nak mengemas rumah.
memandangkan langsir ni orang lama punya
dengan perasaan 'rajin' tu jijah pergi buka dan basuh.. kihkihkih :p



bila buka... tengokk kaoo lopong je rumah daku...  bahaya nampak orang depan rumah...hahaha :p


kegunaan baldi ialah untuk jijah memanjat gantung langsir tu.... pendek katakan... ngehngehngeh :p




seeee sudah siap di pasang....baru nampak kemas... haha *angkat bakul sendirik*
langsir pemberian mak... tengok langsir teringat mak... huhuhu T___T



*suami balik belayar ahad lalu.. khamis ni belayar balik... nasib lah jadi bini navy...kahkahkah*



53 comments:

  1. tukar mood dgn langsir baru ea?

    ReplyDelete
  2. lansir baru ya... nice :)

    ReplyDelete
  3. oh langsir mak beri... pemberian mak mesti sgt berharga kan :)

    ReplyDelete
  4. eh.asal xpggl eca tlg..leh eca tlg tgk :P

    padan lah last week beli penyangkut langsir eh.hehehe

    ReplyDelete
  5. @Arjuna Silvera tak jugak... sebab org lama tu nak langsir dia balik..hee

    ReplyDelete
  6. @nabila azmi tu la tu.. tah camner leh rajin ni..heee

    ReplyDelete
  7. @denobetul... pemberian mak yg paling berharga.. :)

    ReplyDelete
  8. @Eca Dwinky Asha haaa tahu takpe.. tu pasal la nak pasang langsir ni..nasib jumpa tau hari tu punya..

    ReplyDelete
  9. santek langsir tu jijah. yg best sbb rasa suasana baru bila tukar2 langsir ni. tapi kalau pandang langsir mesti terkenang2 mak kan~

    ReplyDelete
  10. sesekali tukar lgsir , baru nmpak berseri seri umah tu :)

    ReplyDelete
  11. langsir yg mak bagi tue, ada sentimental value, bila rindu2 ingat dkt mak...

    ReplyDelete
  12. hijau!hahaha..sapik suke la..bilik nnt ltak pink pulak ea..tema umah hijau pink..keh3x... :p lg jijah lagi..rajin bt ap plak pasni jijah? :)

    ReplyDelete
  13. bru terlindung..hihi..

    cubit2 colgate..

    ReplyDelete
  14. dok sorg mcm kerja jadi ...
    suami jijah balik ...jijah plak shift .... cam ne tu

    ReplyDelete
  15. huby akak sepatotnye balik sailing 11hb ni..trus sambg 17 hb..
    pdn muke diri seniri!!huhuh

    ReplyDelete
  16. laa.. pijak baldi pun jd la. janji sampai. huhu..

    ReplyDelete
  17. langsir yang diberi mak rupanya... hehehe pasang dengan penuh rasa rindu dan kasih sayang

    ReplyDelete
  18. @Izan Ishak ofkos teringatkan mak berada di kampung tu..rinduu!

    ReplyDelete
  19. @LiNdahehe rumah masih kosong...xde seri sgt pon..hee

    ReplyDelete
  20. @Mrs Lurve betul tu kak.. memang punya sentimental value :)

    ReplyDelete
  21. @ayutrajin tidoo pulak lepas tu..ahakkkss :p

    ReplyDelete
  22. @eimatu la kak.. kdg2 takde masa nak borak2 dgn suami..balik rumah penat tidoo..sok pagi pergi keje..balik rumah tidoo..macam tu la hari2..

    ReplyDelete
  23. @:::aZiE::: sedih kan kak.. jumpa sekejap jer..

    ReplyDelete
  24. yunk...cantik langsir ehehhe.... xpe janji ada baldi boleh panjat dr xda ehehhe

    ReplyDelete
  25. @Chic Na hehe takut gak jatuh sebenarnya tu.hee

    ReplyDelete
  26. @Riena Haiqal iya betul tu.. tu yg buat sedih tu..hee

    ReplyDelete
  27. @Cik Aien mencari jugak apa yg boleh panjat nasib teringat baldi ni..heee

    ReplyDelete
  28. kak jijah guna baldi ke untuk panjat2 ni? Bahayanya.. huhu

    ReplyDelete
  29. bhaya la jijah panjat atas baldi.. jatuh nanti.. tapi dh selamat pasang maksudnya tak jatuh la kan.. :)

    ReplyDelete
  30. mesti terindu2 ngan mak nnti

    ReplyDelete
  31. wahhhh ! suri rumah berjaya. eheee :))

    kak jijah, sye ade tag kak jijah dalam GA nie. harap kak jijah join. hadiah best sangat :D

    http://watakutama.blogspot.com/2012/12/cik-lyeen-giveaway-must-join.html

    ReplyDelete
  32. @aisya alaa... nak buat camner takde kerusi..huhu

    ReplyDelete
  33. @Shizan Syafik Alhamdulilah tak jatuh tapi takut gak..kena pegang pada cermin tu..hee

    ReplyDelete
  34. @Azzah pastilah kak.. terbayang2 mak bila tgk langsir ni..

    ReplyDelete
  35. bila jauh2 pemberian seseorang membuatkan terubat kerinduan... hehe cantik langsir tu

    ReplyDelete
  36. mane blh tidoooooo.... :p

    ReplyDelete
  37. hati2 jgn sampai jatuh jijah.. akak takleh panjat baldi kang baldi pecah :)

    ReplyDelete
  38. @Zie langsir raya mak 2-3tahun lepas kot..hee

    ReplyDelete
  39. @ayuthehee TERtidooo...penat! haha

    ReplyDelete
  40. @syiela ngeee~~ akak ni... kerusi takde..baldi jadi mangsa lah..hahaa

    ReplyDelete
  41. wah.. dah makin cantik!! :-)

    ReplyDelete
  42. berseri seri dah rumah jijah..jangan sedih sedih ye jijah..kalau rindu call je ^_^

    eh tak bahaya panjat guna baldi tu jijah..hati hati next time k

    ReplyDelete
  43. @Azhafizah Md Nor hehe lain kali jijah berhati2 yer :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!