Friday, December 14, 2012

Tazkirah Jumaat Part 39





Siapa yang PALING BANYAK BERSELAWAT kepada Nabi Muhammad saw, dialah yang PALING RAPAT dengan Baginda..kita nak berselawat pun MALAS tapi bila di padang mashyar kelak, nak juga SYAFAAT Baginda... PERBANYAKKANLAH berselawat ke atas Nabi Muhammad saw..♥♥
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّد




34 comments:

  1. Alhamdulillah, pagi ni masuk je blog jijah linda dpt berselawat..thankz memperingati sesama kite :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kerana sudi mengingatkan kami... Akn amalkan selawat ke atas Nabi

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...pagi ni rasa tenang je...bila-bila masa kita leh berselawat,masa memasak,masa menyapu...semoga kita mendapat syafaat baginda....Amin

    ReplyDelete
  4. sama2 kt amalkan.. time berblog pon bleh kan..

    ReplyDelete
  5. InshaAllah. :)

    salam jumaat jijah.

    ReplyDelete
  6. @Riena Haiqal amalkan..moga kita mendapat syafaat :)

    ReplyDelete
  7. @nuyui a.k.a miss YUI setiap perkara kita lakukan haruslah berselawat..

    ReplyDelete
  8. @Chic Na InsyaAllah.. salam jumaat jugak dear :)

    ReplyDelete
  9. same2x kita amalakn ye dear...mudah-mudahan mendapat syfaat yer..amin

    ReplyDelete
  10. done genting gan ikea ye jijah..

    ReplyDelete
  11. Insyaallah,sama2 kita amalkan..

    ReplyDelete
  12. terima kasih atas peringatan dan perkongsian yg baik ni dear.. :)

    ReplyDelete
  13. insyaALLAH...kena rajinkan diri amalkan....

    ReplyDelete
  14. sentiasa ingt pesanan :D

    ReplyDelete
  15. ALHAMDULILLAH .. SAME2 LAH KITE AKAK

    ReplyDelete
  16. Terima kasih ingatkan dan sama sama kita amalkan.

    ReplyDelete

  17. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete
  18. insyaAllah..sama2kita jdkn amaln,ye :)

    ReplyDelete
  19. tq jijah.. selalu selawat dan zikit time tidokan kembar :)

    ReplyDelete
  20. InsyaAllah, sama2 kita amalkan

    ReplyDelete
  21. alhamdllah dah bselawat :)
    thanks jiejh..

    ReplyDelete
  22. Alhamdulilah.. selamat beramal yer :)

    ReplyDelete
  23. selawat tanpa putus in sya allah hati jadi tenang

    ReplyDelete
  24. thanks jijah ingatkan akak pasal ni...

    ReplyDelete
  25. thanks kak jijah utk peringatan.. =)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!