Wednesday, December 19, 2012

Wordless Wednesday [45]- Cukupkah Gaji RM1500?




Setuju atau tidak?? hehee







28 comments:

  1. sangat setuju... mmg x ckp...so, pandai2 la berjimat...

    ReplyDelete
  2. 1500 mmg xcukup..lebih2 lagi bagi yg dah berkeluarga

    ReplyDelete
  3. terpulang pd kehidupan masing2 dan kehendak masing2.tp kalau nak kira.mmg xcukup..tp kalau banyak pun gaji..makin byk jugak hutang.. :p makin besar periuk, makin banyak la keraknya :)

    ReplyDelete
  4. AKAK .. DEDEQ BOLEH .. HEHEHE .. HIDOP KAT KG NI BESHHH .. BRANG XMAHAL SGT :)

    ReplyDelete
  5. hehehe,,,mmg nda cukup tp pandai2lah mencukupkan...

    ReplyDelete
  6. Lepas ini kena belajar bersungguh-sungguh, dapat gaji yang tinggi-tinggi (okey tak tinggi macam jutawan tapi sekurang-kurangnya menyenangkan hidup), lepas tu boleh terus meminang. Eh.

    ReplyDelete
  7. x cukup..huhu, terpakse berjimat cermat.dah abis jimat dah ni :)

    ReplyDelete
  8. mmg masalah....tak mampu...plg ckit pon 1800 la nk idup...1500 skrg mmg demam..

    ReplyDelete
  9. single pun x cukup..patutnye kena masukkan hutang study lg..huhu..
    T_T tapi nasib baik ade income dari tak de.. ^_^

    ReplyDelete
  10. xcukup tu.. tu g kne pandai jimat kan..

    ReplyDelete
  11. kalau kat bandar memang tak cukup.. aida sendiri pun dapat je gaji habis kat hutang.. =,=' tak dapat nak joli sakan. hehe..

    ReplyDelete
  12. kalau dah bkeluarga mgkin xckp ^_^

    ReplyDelete
  13. tahu takpe.. tapi biarlah kita beli yg kperluan berbanding kehendak :) tepuk dada tanya poket..hahaa

    ReplyDelete
  14. tak tau lah kak.. tak kerja lg.. huhu

    ReplyDelete
  15. @aisya hehe takpe2..jadikan panduan yer :)

    ReplyDelete
  16. Kalau pandai manage duit gaji RM500 pun cukupkan..kalau sentiasa fikir tak cukup mmg tak kan cukuplah kan.^__^ tapi sekarang ni rezeki ada dimana.kena berusaha cari ^__^

    ReplyDelete
  17. @Azhafizah Md Nor iya.. rezeki ada di mana2 kena pandai usaha.. yg penting pandai la bajet :)

    ReplyDelete
  18. klu difikirkan mmg xcukup.tpi kena la pandai2 selit kan...skrg ada kedai 1 Malaysia..gunakan sebaiknya.

    p/s : kedai 1 Malaysia,ada dkt kolombong kak....hikhik.kwn eca beli brg 1Malaysia....oke la juga.

    ReplyDelete
  19. @Eca Dwinky Asha baru nak tanya eca kat ner dah gitau.. bagus2 nanti akak cari kedai 1 malaysia tu..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!