CD Drive Laptop Patah

by - 3:48:00 PM


Laptop Acer 4520 ni dah 7 tahun berjasa!
mama tahu lah CD Drive mama ni tak boleh guna. tak boleh buka cd..
mama tahulah speaker mama ni rosak.. tak de suara...
sampai hati hakimi patahkan CD Drive mama ni...




ini lah anak bila jeless tengok mama depan laptop! dia sibuk nak tekan-tekan jugak!
nastijahnyaaa CD Drive mama jadi mangsa kerakusan perilaku zulhakimi zaim!! 

nasib baiklah benda ni tak berguna sangat! kalau takk...mama dah jadi hulk tadi... huuuuuuu~~ tapikan.....

papa!! mama nak laptop baru pleaseee!! heheheehe :p



You May Also Like

5 insan comel komen

  1. Hakimi tahu mama dia nak laptop baru sebab tu dia patahkan...hihi..gurau..tak sengaja terpatah lah tu

    ReplyDelete
  2. Kesian. Nasib baik benda tu tak penting sangat.

    ReplyDelete
  3. laptop usia 4 thn aku tu br nk keluar kedai ... huhuh lama sgt tak on .. terus jahanam hahahha

    ReplyDelete
  4. alahai.saboe ye mama.. smga papa membaca luahan hati mama ni. hihi.untung untung dpt laptop bru aamiin

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!