Monday, November 17, 2014

Weekand Bersama Si Hero Kecik


Hujung minggu lalu baru dapat jalan-jalan bersama cinta hati anak soleh zulhakimi zaim ni...
lama mama berhajat nak kasi hakimi main kat playground cam gini..
memandangkan mama angkat hakimi pun dah ada kat sabah ni.. dapat la kami keluar bersama :)

Hakimi main di Molly Fantasy 1 Borneo Sabah. tak silap tempat ni di tingkat 1. 

weekdays RM5
weekand RM6

Ada kadnya. deposit RM2. nak masuk bola-bola ni RM6. ikut suka lama mana nak main..





konon nak jadi drifter. kemain bersungguh muka dia tu.. ok hakimi.. belajar pandai-pandai yer nak. nanti boleh beli kereta besar.. pastu boleh bawa mama dan papa jalan-jalan. [katakatamamakansatudoa]

ada juga game lain. semua pakai kredit. just tambah duit kat kad tu pergi kaunter la. nanti bila nak main permainan lain hanya sentuh kad tu kat permainan yang kita nak. so tolak kredit dari dalam kad tu.. 

mula-mula suka la main semua permainan ni.. last-last dia bosan. merengek2 tak nak. terpaksa la keluar pergi tempat lain. main pun tak sampai 1jam.. emm sabar jelaaa anakk oii!!

nanti la kita pergi lagi yer sayang~~



6 comments:

  1. seronoklah dia main kat situ ye..kalau lama lama memang bosan juga dia..hehe

    ReplyDelete
  2. @Azhafizah Md Nor haah sbb benda yg sama kot.. tu dia bosan main lama2...hee

    ReplyDelete
  3. waahahah ok bleh bwk haq pegi sini gak ni..

    ReplyDelete
  4. syiokk kimi mama bawa jenjalan kan ;)

    psstt: thanks jijah :)

    ReplyDelete
  5. Aik..slalu bdk xnk kuar...hihihi..mesri dia ckp xckup adventure la mama...

    ReplyDelete
  6. Best mcm ni.. Pergi tempat byk permainan.. Anak² mmg suka..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!