Thursday, November 13, 2014

Jangan Terlalu Berharap




Iya... Jangan terlalu berharap.. Moga bila tak dapat apa yang kita harapkan nanti, tak la terlalu sakit menanggungnya...

Selamat Hari Khamiss :)




8 comments:

  1. pendapat akak, walaupun kdg2 kita kata jgn terlalu berharap @ kdg2 kita cakap kita tak berharap sgt... sbnarnya tu just mulut je cakap... tp dlm hati lain... kita kalau blh nak sgt sesuatu yg kita harapkan tu...

    cuma satu je, bila kita mintak sesuatu, atau nak sgt sesuatu... dlm diri tu kene tanam satu benda.. tanam sifat redha... sbb bila kita tak dapat apa yg kita harapkan tu tapi dlm hati kita dah ada sifat redha automatik kita akan blh terima benda tu tanpa jatuh tersungkur... sekadar jatuh terduduk je... hahhaha

    ReplyDelete
  2. tapi masih berharap ianya menjadi kenyataan.

    ReplyDelete
  3. btol tu jijah... hurm... byk pengajaran yg boleh kite dpt melalui kata2 ni... moga jadi motivasi buat yg lain juga...

    Slmt hari khamis juga Jijah!

    ReplyDelete
  4. aku jrg mengharap biarkan masa menentukan tp aku berusaha untuk dpt aku yg aku ingin kecapi ...

    ReplyDelete
  5. ya redha! berharap sangat jadi kenyataan...amin

    ReplyDelete
  6. redha seredha nya.in shaa Allah.. penantian selama ,6 tahun buat ciksu byk berpikir, berharap, berusaha..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!