12 Tahun Cinta Monyet Kami

by - 7:21:00 PM


6 November 2002 - 6 November 2014



Alhamdulillah abg, Sedar tak sedar dah dua belas tahun usia percintaan kita kan. Macam tak percaya je. Dulu masa mula-mula kenal kita masa tu baru tiga belas tahun, baru tingkatan satu, kita couple empat belas tahun..budak-budak sekolah lagi . apa lah abg ni kecik-kecik lagi dah ajak bercinta. hehehe 

Tapi kita bukan bercinta sangat pun kan. masa tu masing-masing malu-malu lagi. jumpa pon tak. pakai nombor telepon rumah je kita berhubung tu pon ibuayah abg yang jawab. malu tau masa tu -_-" sampai lah habis tingkatan tiga. abg pindah sekolah teknik kat perak cuma ayg je masih tinggal kat sini. walaupon jauh hubungan kita masih utuh. lepas SPM sama-sama masuk Politeknik pastu kita beralih arah.. abg masuk navy, ayg ambil latihan nurse :)

siapa sangka bermula dari persahabatan semasa di tingkatan satu akhirnya menimbulkan rasa cinta di hati kami.. kami tak seperti pasangan kekasih/suami isteri yang lain! kami jauh.. sehingga lah kami sudah berkahwin dan beranak pinak ni pun kami tetap berjauhan.. tapi cinta kami tak pernah hilang!

Abg, 
dengan bertambahnya usia perkenalan ni, ayg harap bertambah pula rasa cinta di antara kita. 
Selamat Ulangtahun Kita Yang ke 12 Tahun :)



Moga Perkahwinan kita pun yang hampir 3 tahun ni berkekalan hingga ke Jannah Allah.. 
Teruskan menjadi sahabat,kekasih, suami dan imam ayg di akhirat nanti.. Amin...



baca lagi,
12 Tahun Cinta Monyet Kami

^_______________^



You May Also Like

34 insan comel komen

  1. amboiiii diaaa..
    ni kita ni kalau mase sekolah dah bercinta cintun ni, mmg mendapat la bebelan dari mak..siap kene ugut nak berhentikan sekolah... haha...

    tapi cinta macam ni la yang kita nak..cinta monyet tapi berkahwin gak akhirnyee...

    moga kekal hingga ke jannah..
    *gituuutrendbebudaksekarang.. ;p

    ReplyDelete
  2. wahhh jijah apasal kisah kita lebih kurang je... ina pun kena suami masa umur 12 thn.. bercinta masa umur 16 tahun hahahaha gatal kan... semoga perkahwinan kita berdua bahagia selamanya heheh.. aminn..

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun cinta ye jijah, heee~ lamenye bercinta.. dari form 1 ek jijah...susah nak jumpe cinta mcm nih..hehehe..jijah la yg berjaya kekal hingga ke gerbang perkahwinan dan alam rumah tangga..moga kekal ke Jannnah...Amiin..............

    ReplyDelete
  4. lamanya jijah.semoga terus kekal bahgia sampai akhir hayat.aamiin =)

    ReplyDelete
  5. selamat ulang tahun jijah n suami..semoga kekal hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete
  6. dah lama dh tue...tahniah..semoga rasa cinta terus mekar mewangi..

    ReplyDelete
  7. wahhh kuat betul jodoh jijah & hubby ye.. seronok tengok.. moga terus berkekalan sampai syurga.. :)

    ReplyDelete
  8. Happy Anniversary jijah & pasangan.... smoga kekal hingga ke syurga :)

    ReplyDelete
  9. @InaYusoff hahaha mak ayah tahu berkawan je.. tp ada juga dia dtg rumah.. senyap2 sudaa..heee

    ReplyDelete
  10. @CaHaYaHaTi iya yunk.. perjalanan hidup kita sama.. moga perkahwinan ina juga kekal hingga ke jannah

    ReplyDelete
  11. @Iza Fiza Amin ya robbal alamin.. terima kasih iza

    ReplyDelete
  12. @- AZIE - moga mekar mewangi yer..inshaaAllah kak.. amin

    ReplyDelete
  13. @Chic Na Alhamdulillah yunk.. dah namanya jodoh!

    ReplyDelete
  14. @Miz Eija Amin.. moga kekal ke syurga..

    ReplyDelete
  15. Lamanya. Tahniah sis. Semoga kekal hingga akhir hayat.

    ReplyDelete
  16. tu dia...jauh2 tu yg syok.hehehe :)

    ReplyDelete
  17. @Eca Dwinky Asha terima jelah la dr dulu jauh2..hehe

    ReplyDelete
  18. Semoga hubungan kalian sentiasa utuh walaupun berjauhan... tahniah jijah..happy anniversary.. :)

    ReplyDelete
  19. bercinta zaman 2000-an dulu mana sama cam sekarang.tapi korang memang untung, sampai jugak ke jinjang pelamin!semoga sampai ke jannah hendaknya..

    ReplyDelete
  20. @eamy milea amin mudah2an emi.. terima kasih ye

    ReplyDelete
  21. @SalbiahM Alhamdulillah jodoh.. moga sampai ke jannah. Amin..

    ReplyDelete
  22. Alhamdulillah.. Cinta msa sekolah bawa ke jinjang pelamin.. :)

    ReplyDelete
  23. Tahniah jijah..tgk gambar tu, rasa mcm nak pi sekolah semula..

    ReplyDelete
  24. Semoga berbahagia hingga ke syurga..aminn

    ReplyDelete
  25. @Kiz MySelf kalau la boleh putar ke zaman persekolahan dulu.. xpuas rasa!

    ReplyDelete
  26. Alhadmuillah...panjang jodoh jijah n hubby... kdg2 kita tak sangka kan, bercinta dr zaman sekolah... akhirnya bersama jugak sbgai suami isteri

    ReplyDelete
  27. @IntaNBerliaN ini di namakan jodoh kak. Alhamdulillah.. moga kekal ke jannah

    ReplyDelete
  28. Semoga kekal hingga ke syurga..

    ReplyDelete
  29. Wahhhhhh suka baca entry niiii

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!