Ibu bunuh bayi sendiri dalam tandas hospital

8:30:00 AM 36 Comments A+ a-






Korang..korang ada baca tak paper metro semalam?
rasa geram pulak remaja 16 tahun bersalin dalam tandas hospital. 
bila bayi itu terpelosok dalam lubang tandas dia panik dan terus flush..
ee kesian sungguh baby tu!


Hampir menitis air mata saya melihat mayat bayi tidak berdosa itu terperosok dalam lubang tandas, tapi demi tanggungjawab, saya dan tujuh rakan yang lain kuatkan juga semangat untuk menjalankan tugas.”


sampaikan anggota bomba pon sedih melihat bayi tak berdosa itu..
bayangkan tiga jam lebih pecahkan mangkuk tandas untuk keluarkan bayi itu..


“Sebaik saja melihat separuh kepala bayi itu terperosok dalam lubang tandas, kami sedar tiada cara lain untuk mengeluarkannya kecuali memecahkan mangkuk tandas itu dengan berhati-hati kerana bimbang ia mencacatkan tubuh bayi berkenaan.


Ya Allah....dimanalah sifat keibuan manusia ni....Alfatihah utk bayi tersebut..
sabarlah nak..syurga kelak tempatmu di akhirat nanti...



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

36 insan comel komen

Write insan comel komen
cik chinta
AUTHOR
9/08/2012 8:52 AM delete

kt nk pegnen kemain usaha, dia da dpt buang2 je

Reply
avatar
aku eryati
AUTHOR
9/08/2012 9:10 AM delete

kkejamnya ..masa seronok budak 16 thn tu xfikir kesannya...

Reply
avatar
Mummy Akmar
AUTHOR
9/08/2012 9:18 AM delete

Salam Kenal Jijah..

Sedihnya kenapa budak tu sanggup berbuat demikian kepada baby dia. Mungkin dia panik atau pon terkejut dan tak tahu nak buat apa.

9 bulan dia kandungkan...tapi sanggup dia bunuh baby tu...

*Sedih*

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 9:26 AM delete

@cik chinta tu la pasal kan.dia senang2 je buang camtu.huhuhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 9:26 AM delete

@aku eryati dah seronok semuanya tak ingat!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 9:30 AM delete

@Mummy Akmar jijah rasa mybe dia panik tgk anak dia terpelosok masuk lubang tandas tu...n tak tahu nak buat ape terus flush tpi baby tu tersekat..

Reply
avatar
9/08/2012 9:37 AM delete

dia panik rasanya ne....

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 9:55 AM delete

@Eca Dwinky Asha mmg dia panik pon..budak lagi katakan..huhuhu

Reply
avatar
elqays jannah
AUTHOR
9/08/2012 10:17 AM delete

budak remaja zaman sekrg...sama2 la kita berdakwah sebab kita plg dekat dgn mereka dihopsital kak jijah ..=)

singgah bw here...miza tgh update bloglist..jemput drop link ya..

http://littledr.blogspot.com

Reply
avatar
syiela
AUTHOR
9/08/2012 10:35 AM delete

dah penat ngandungkan selama 9 bulan.. syangnya.. sedih.. kesian sangat kat baby tu.. syurga menantimu di sna sayang

Reply
avatar
najihahfara
AUTHOR
9/08/2012 10:45 AM delete

memang kesian sangat kat baby tu

Reply
avatar
shizansyafik
AUTHOR
9/08/2012 11:05 AM delete

Manusia zaman sekarang. tak pk panjang n kadang2 lebih teruk dari binatang kan... pity the baby.. sekurang2 nya dia jadi ahli syurga, tapi ibunya??

Reply
avatar
puan.mila
AUTHOR
9/08/2012 12:12 PM delete

sedih dgr kisah nih..ase nak mrh2 bdk tu pun ada..nauzubillah..

Reply
avatar
9/08/2012 12:31 PM delete

Ada baca.. Kesiannya baby tu kan.. Apelah mak dia tu sanggup buat baby tu mcm tu. Dah xde sifat kemanusiaan ke? Sedih sgt

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 12:45 PM delete

@elqays jannah tu la.. jangan di caci budak camni..sama2 bagi nasihat kan..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 12:45 PM delete

@syiela takpe.. di dunia dalam mangkuk tandas..di akhirat nanti syurga milik dia..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 12:46 PM delete

@shizansyafik ibunya semoga di berikan kesedaran.. moga2 ibunya bertaubat.. InsyaAllah..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 12:47 PM delete

@puan.mila kita doakan je arwah baby ni yer..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 12:47 PM delete

@faridah nazurah dia panik tak tahu nak buat ape..lagipun takut juga sebab lahirkan anak luar nikah..

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
9/08/2012 4:06 PM delete

Ya Allah Ya Tuhanku... siannya dkt baby tu.. sanggup buat camtu yer.. tambah dosa lagi adalah.... sedih betoi...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/08/2012 4:38 PM delete

@IntaNBerliaN huhuhu sedih kan..kejam sungguh ibu dia..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
9/09/2012 12:13 AM delete

terkejut bila baca news ni kak.. macam senang je dia bersalin kan.. huhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/09/2012 9:08 AM delete

@aisya memang senang dia bersalin yunk..pas bersalin senang je berjalan keluar gitu...alahai..

Reply
avatar
9/10/2012 8:54 AM delete

manusia yg takde akal namanya tu!

Reply
avatar
shidaR
AUTHOR
9/10/2012 9:58 AM delete

itulah remaja skg jiejah..ya allah moga budak tu dpt pgajaran pe yg dia lakukn..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/10/2012 12:49 PM delete

@nuyui a.k.a miss YUI huhuhu akal pendek..budak lagi katakan..hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/10/2012 6:24 PM delete

@shidaR mudah2an adik ni bertaubat!

Reply
avatar
9/10/2012 10:57 PM delete

manusia yang semakin hilang akal..kejam sungguh.

Reply
avatar
9/18/2012 11:46 AM delete

panic la tu kan...kesian sangat baby tuu..adeh laaaa...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/18/2012 7:48 PM delete

@mizz miaizzati memang panik la..tu yg terpikir buat gitu..emm

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!