Friday, September 14, 2012

Tazkirah Jumaat Part 30





HIDUP TANPA MASALAH memang tak seronok. Mendatar dan tiada turun naiknya...
Jadi, jangan cepat melatah dan mengalah jika diuji oleh ALLAH...


26 comments:

  1. nice entry...cubit2 nuffnang kat sni

    ReplyDelete
  2. Betul tu jijah. Salam hari jumaat :)

    ReplyDelete
  3. dengan ade masalah la kite boleh mematangkan pikiran kita, dan mengambilnye sebagai pengajaran kan jijah..:)

    ReplyDelete
  4. paling best bila sesuatu masalah itu dpt diselesaikan dgn baik kan..hehe

    ReplyDelete
  5. masalah mematangkan kita . .

    ReplyDelete
  6. macam lagu lenka lah kak. Trouble is a Friend. =)

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah, bersedia hadapi ape jua ujian dari Allah swt...

    kan jijah kan...

    ReplyDelete
  8. @LiNda yup betul! jangan pernah mengalah..

    ReplyDelete
  9. @Nens Collection pasti ada jalan peyelesaian kan kak..

    ReplyDelete
  10. @-meeSUPERGIRL- yup betul tu! takde masalah kita tak tahu salah n silap kita..

    ReplyDelete
  11. @aisya hehe ada kena mengena gak tu!

    ReplyDelete
  12. mslh lah yg akn mematgkn kita... :-)

    ReplyDelete
  13. allah akan menguji hambanya sekadar apa yang termampu dipikul oleh hamba tersebut.. moga kita semua diberikan kesabaran dalam menempuh segala dugaan yg mendatang..


    salam kenal & follow blog nie .. ^_~

    ReplyDelete
  14. a'ah betul tu. masalah lah yg akan mematangkan dah mewarnakan kehidupan kita, kan :)

    ReplyDelete
  15. sentiasa redha degn ujian dri ALLAH..sesungguhnya ALLAH amat menyayangi kita :)

    ReplyDelete
  16. betul2.. sebab tu kita hendak siap sediakan pemikiran jiwa raga kita, sekiranya dugaan melanda

    ReplyDelete
  17. setuju sgt2 komen di atas :)

    ReplyDelete
  18. cabaran mematangkan kita

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!