Tazkirah Jumaat Part 30

8:30:00 AM 26 Comments A+ a-





HIDUP TANPA MASALAH memang tak seronok. Mendatar dan tiada turun naiknya...
Jadi, jangan cepat melatah dan mengalah jika diuji oleh ALLAH...


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

26 insan comel komen

Write insan comel komen
9/14/2012 8:40 AM delete

insyaALLAH moga kuat hadapi.

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
9/14/2012 8:41 AM delete

nice entry...cubit2 nuffnang kat sni

Reply
avatar
Bazilah (^0^)
AUTHOR
9/14/2012 8:49 AM delete

Betul tu jijah. Salam hari jumaat :)

Reply
avatar
LiNda
AUTHOR
9/14/2012 8:58 AM delete

dengan ade masalah la kite boleh mematangkan pikiran kita, dan mengambilnye sebagai pengajaran kan jijah..:)

Reply
avatar
9/14/2012 9:14 AM delete

paling best bila sesuatu masalah itu dpt diselesaikan dgn baik kan..hehe

Reply
avatar
9/14/2012 9:21 AM delete

masalah mematangkan kita . .

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
9/14/2012 9:38 AM delete

macam lagu lenka lah kak. Trouble is a Friend. =)

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
9/14/2012 10:48 AM delete

InsyaAllah, bersedia hadapi ape jua ujian dari Allah swt...

kan jijah kan...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/14/2012 11:31 AM delete

@LiNda yup betul! jangan pernah mengalah..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/14/2012 11:31 AM delete

@Nens Collection pasti ada jalan peyelesaian kan kak..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/14/2012 11:32 AM delete

@-meeSUPERGIRL- yup betul tu! takde masalah kita tak tahu salah n silap kita..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/14/2012 11:32 AM delete

@aisya hehe ada kena mengena gak tu!

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/14/2012 11:32 AM delete

@eMMeyup kak.. InsyaAllah

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
9/14/2012 1:47 PM delete

mslh lah yg akn mematgkn kita... :-)

Reply
avatar
shidaR
AUTHOR
9/14/2012 3:11 PM delete

betul jiejah setuju :)

Reply
avatar
LiYa HaNiF ::
AUTHOR
9/14/2012 3:16 PM delete

allah akan menguji hambanya sekadar apa yang termampu dipikul oleh hamba tersebut.. moga kita semua diberikan kesabaran dalam menempuh segala dugaan yg mendatang..


salam kenal & follow blog nie .. ^_~

Reply
avatar
Zie Madini
AUTHOR
9/14/2012 3:31 PM delete

a'ah betul tu. masalah lah yg akan mematangkan dah mewarnakan kehidupan kita, kan :)

Reply
avatar
Faisal Diana
AUTHOR
9/14/2012 4:08 PM delete

sentiasa redha degn ujian dri ALLAH..sesungguhnya ALLAH amat menyayangi kita :)

Reply
avatar
9/14/2012 4:29 PM delete

betul2.. sebab tu kita hendak siap sediakan pemikiran jiwa raga kita, sekiranya dugaan melanda

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
9/14/2012 10:06 PM delete

setuju sgt2 komen di atas :)

Reply
avatar
khairul
AUTHOR
9/15/2012 12:12 AM delete

cabaran mematangkan kita

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!