Hakimi Ikut Mama Ke Kenduri Kahwin.. Hee~~

by - 5:55:00 PM


Weekand lalu jijah pergi majlis kenduri kawen kawan sekolah..
masa tu baru 46hari bersalin..pheww~~ 
 seronok jumpa kawan lama.. meriahh kaoo!!




tiga orang mak dara yang lain semua anak dara.. hehehe




ni mak dara.. hahahaha :) kawan jijah hiza ni anak dia tua sebulan lebih dari hakimi.. 
nama anaknya muhammad rizq.. mama jijah suka rambut rizq lebat dan pacakk!!


tengok la hakimi.. montokk betul!! 
bunyi lah kompang ke.. karoke ke tetap tidoo!!
kalau atas ribaan orang memang lena sampai senget aunty nadirah :)


memang seronok kan jumpa kawan-kawan sekolah.. banyak kenangan kita boleh ungkit balik.. seronok!
insyaAllah nextweek ada lagi dua wedding member.
mesti havooc lagi macam ni.. sukaaaaaaa!! hehehe :)



p/s: ramai member yang dukung kimi kata lenguh.. hahahaha :p
semangat anak soleh mama ni :)






You May Also Like

24 insan comel komen

  1. mentido je hakimi dlm gmbr..lena dia ooooo

    ReplyDelete
  2. Hakimi sama macam Amam,masa kecik2 tak susah nak bawak ke rumah kenduri..tido2 je,senang ibu dia nak mencekik..

    ReplyDelete
  3. Memang nampak semangat pun jijah..bagi bf sepenuhnya yea

    ReplyDelete
  4. amboi jijah... slim mcm anak dara.
    x berubah langsung

    ReplyDelete
  5. waa kimi dah beso..bambam pipinyer tu...

    ReplyDelete
  6. @Eca Dwinky Asha mmg suka tidoo atas riba org kimi ni.

    ReplyDelete
  7. @nabila zaremi kan.. mmg senang nak makan nak bergambar pon..hahaha

    ReplyDelete
  8. @Petak Bunga Alhamdulillah xberubah cuma berisi sikit je dlm 1cm camtu...hahaha

    ReplyDelete
  9. jijah sudah mula berjalan sakan dah ni..heee..mesti dah penat dok rumah kan..ok nanti nak dukung kimi yg bam bam ni.

    ReplyDelete
  10. Lama tak mai tengok baby hakimi...semakinbam2 no...

    ReplyDelete
  11. kuat tido ye hakimi ni.. bagusnya dia, bunyi kompang, karaoke tetap bantai tido.. hehe

    ReplyDelete
  12. @aisya tapi kat rumah susah pulak dia nak tidoo tau

    ReplyDelete
  13. amboi kimi..lena je ye..geram je auntie nak peluk-peluk dia..;)

    ReplyDelete
  14. gambar last tu nmpk montel betoi kimi yer.. geramm je tgk...

    ReplyDelete
  15. Tu dia..hakimi men bedal tido je time jln..mmg lenguhla tgn nk gendong yer.hihi.

    ReplyDelete
  16. @ayut mmg lenguh tgn nk gendong ni ayut!

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!