Thursday, October 31, 2013

Rumah Sewaku Ada Water Dispenser



Masa suami balik ke Sabah lepas jijah bersalin dulu..
jijah suruh dia bawa balik water dispenser ni..
jauh kaoo beli dari semenanjung! huuu



air kat sabah kadang-kadang kotor warna kuning dan berkeladak
jadi dengan ada penapis ni dapat la tapis keladak tu dari di minum.. 
lagipun untuk kemudahan sebab ada air panas, air sejuk, air suam..
senang nak buat air minum.. hewhewhew :)
malas punya pasal nak jerang air.. muahaha :p


harga RM100 boleh la kan.. hehee


32 comments:

  1. mmg patot pun stiap rumah ada penapis air tu... kat Putrajaya pun, air karat, kalo basuh kain lak, baju putih jadi kuning, huhuhu...

    ReplyDelete
  2. murh tu jijah, air kat sni mm koto. nk minum kite bli air yg seposen dua posen tu

    ReplyDelete
  3. kemain jauh belinyer tu..
    murahnyer harga seratus jer...

    ReplyDelete
  4. ayu tgh cri water disp yg murah2 gak ni. ok kot harga tu.. nak cari gak ar..

    ReplyDelete
  5. comey water dispensernya..harga pun affordable.

    ReplyDelete
  6. ok la tuh jijah..3 in 1...sume de

    ReplyDelete
  7. ok sangat..tengah mencai water dispense juga nie :)

    ReplyDelete
  8. @eMMe yeker kak.. samalah rupanya yer..

    ReplyDelete
  9. @cik chinta dulu jijah beli tu gak.. tp xlarat nak mengangkut berat2..huu

    ReplyDelete
  10. @Ayu Zan tapi jijah xingat jenama apa ni.. huu

    ReplyDelete
  11. @Mimi Azirah haah kak.. senang! tah apa kabar la rmah jiah kat sana tu..

    ReplyDelete
  12. @Kopiolimauice oh yer ni jijah beli kat TF port dickson..

    ReplyDelete
  13. Arra guna Elonizer..bagus.boleh pilih nak guna untuk apa..cuma xdak ayaq panas la.:P

    ReplyDelete
  14. memang senang ada ni..beli mane jijah?

    ReplyDelete
  15. @Arra Ahmad jijah umah sendiri leh la beli yg brand2 oo yg tahan lama ke.. takat umah sewa duk berpndah2 ni..xde maknanya laa

    ReplyDelete
  16. jauh kak jijah import ni. hehe

    ReplyDelete
  17. @Azhafizah Md Nor jijah beli kat pasaraya TF kat PD ni fiza..

    ReplyDelete
  18. @aisya haa tahu xpe.. banyak lg nak import ni..hikksss :p

    ReplyDelete
  19. memang berbaloi harga tu JIjah,..

    ReplyDelete
  20. betul tu senang nanti nak buat susu utk hakimi.

    choop..jijah bf ke?

    ReplyDelete
  21. 3 dalam 1 ni mmg bagus.. akak pun kalu yg mudah camgini..

    ReplyDelete
  22. Murahla tu dear...xla mhal sgt.masih mampu milik..yg penting air bersih...

    ReplyDelete
  23. @ayut itu la.. air keladak sgt.. kuning..xelok minum

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!