Saya Ada Dua Hero :)

2:20:00 PM 32 Comments A+ a-


Jijah sekarang sudah punyai seorang anak lelaki...
jadi sekarang jijah ada dua hero.. 
Mereka lah insan tersayang dalam hidup jijah..Alhamdulillah... :) 
hero dewasa ni cinta sejati jijah sejak zaman sekolah..




suami hari-hari telefon tanya kimi.. bila dengar suara hakimi nangis..
suami pun nak nangis sekali..
katanya rinduu kat kimi.. 
itulah kasih sayang seorang papa kepada anaknya bila berjauhan..hukhukhuk



dan hero debob ini pelengkap cinta sejati jijah dan suami :)
ini bermakna, hidup jijah semakin kuat. 
Kalau apa pon berlaku pada hari-hari mendatang, jijah tahu yang jijah ada Zulhakimi Zaim untuk sumber kekuatan jijah.. :)

lengkap sudah keluarga kecik jijah dan suami..
syukur Alhamdulillah.. 


p/s: lama lagi nak balik sabah! rindu kat hero dewasa tu.. huuu~~

p/s: merancang pregnant balik lepas 2tahun..huuu lamanya -_-"



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

32 insan comel komen

Write insan comel komen
10/08/2013 8:41 AM delete

bestnye ade hero di sisi.happy for you jijah :)

Reply
avatar
Mrs Mikko
AUTHOR
10/08/2013 9:25 AM delete

dah ada dua hro dah jijaaah..
bestnyaaaa.. hehe..

pengubat stress... hihih..

Reply
avatar
mOoN
AUTHOR
10/08/2013 9:25 AM delete

heeee~ bestkan.. pas ni nak hero jugak... :)

Reply
avatar
Mizz ErMa
AUTHOR
10/08/2013 9:37 AM delete

hihihi..sama la kite, alhamdulillah..dikurniakan 2 hero jgk..wah, 2 tahun? sy pulak kalo boleh nak 5-6 tahun..>.<

Reply
avatar
10/08/2013 9:53 AM delete

ayah pun hero juga kan..hihi.

Reply
avatar
eima
AUTHOR
10/08/2013 11:47 AM delete

aik dah tak sabo nk mengandung lagi ... jgn bulan 9 tahun depan dah dpt lagi sorg dah la .. tak sempat luka czer nk sembuh... hihi klu dah rezeki ape salahnye kan

Reply
avatar
Shizan Syafik
AUTHOR
10/08/2013 11:49 AM delete

same! jom pregnant sesame lg jijah.. ;)

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
10/08/2013 12:09 PM delete

alhamdulillah...semoga berbahagia bersama keluarga tersayang dan semoga sihat sihat selalu hehe

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
10/08/2013 1:34 PM delete

seronokkan ade 2 hero...lpas nih leh tmbh heroin lak..hihihi

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/08/2013 3:04 PM delete

datang jenguk kimi.. kimi sihat ke dik?

alhamdulillah.. jaga mereka dengan penuh kasih sayang ye ;D

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:25 PM delete

@Azhafizah Md Nor tq fiza.. insyaAllah fiza xlama lagi..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:26 PM delete

@Mrs Mikko haah nak2 si kecik tu pengubat rindu..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:27 PM delete

@mOoN akak boleh je tambah lagi pasni...

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:27 PM delete

@Mizz ErMa 2tahun minimum sbb jijah bersalin czer..huu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:28 PM delete

@nuyui a.k.a miss YUI ayah pon hero.. tp ni hero dlm keluarga kecik jijah..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:28 PM delete

@eima hishh jangan la kak.. trauma czer teringat kembali ni..huu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:29 PM delete

@Shizan Syafik shizan dulu la yer.. jijah kena amik masa utk pulih luka dalaman..huu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:30 PM delete

@Mimi Azirah insyaAllah nex baby plan heroin pulak.. lagi 3tahun..hee

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 3:30 PM delete

@QasehnyaRania Alhamdulillah sihat sgt2 ciksu..

Reply
avatar
trah zain
AUTHOR
10/08/2013 6:04 PM delete

bertuahnya akak (^____^)
moga bahagia sampai syurga ea,, amin,,hehe

Reply
avatar
E'in
AUTHOR
10/09/2013 9:00 AM delete

tahniah jijah!!! comel baby... :)

Reply
avatar
Sayangku Zie
AUTHOR
10/09/2013 12:55 PM delete

adoi dah besor baby jijah.. geram tengok.. heheh dulu jijah dok geram tengok baby kita skunk kita plak geram tgk baby dia... hehehe

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
10/09/2013 1:21 PM delete

ada hero kecik utk jaga kak jijah kalau hero besar takde.. comel sgt anak kak jijah ni.. geram.. hehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/09/2013 3:47 PM delete

@Sayangku Zie besar dah yer.. hehe Alhamdulilah..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/09/2013 3:48 PM delete

@aisya betul tu.. ada hero kecik yg akan jaga akak nanti bila hero besar takde..hee

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
10/11/2013 10:25 PM delete

yeay 2 hero dh..ayut hero pertama pon tak dpt lg ni..ahaks :p ap pon hakimi adlh kekuatan jijah pulak lpas ni...insya Allah.kebahagian menjadi obu itu sgt pasti sgt bahagia :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/12/2013 2:35 PM delete

@ayut tak lama ayut dapat hero dah.. lagi 2bulan..hehhee

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/19/2013 8:06 AM delete

bila hero dewasa tu balik jemput jijah..
guna waran ke naik flight nanti

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/19/2013 1:58 PM delete

@QasehnyaRania jijah balik hujung bulan 11.. jijh n suami naik waran tp anak pakai tambang sendiri..

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!