Saya Ada Dua Hero :)

by - 2:20:00 PM


Jijah sekarang sudah punyai seorang anak lelaki...
jadi sekarang jijah ada dua hero.. 
Mereka lah insan tersayang dalam hidup jijah..Alhamdulillah... :) 
hero dewasa ni cinta sejati jijah sejak zaman sekolah..




suami hari-hari telefon tanya kimi.. bila dengar suara hakimi nangis..
suami pun nak nangis sekali..
katanya rinduu kat kimi.. 
itulah kasih sayang seorang papa kepada anaknya bila berjauhan..hukhukhuk



dan hero debob ini pelengkap cinta sejati jijah dan suami :)
ini bermakna, hidup jijah semakin kuat. 
Kalau apa pon berlaku pada hari-hari mendatang, jijah tahu yang jijah ada Zulhakimi Zaim untuk sumber kekuatan jijah.. :)

lengkap sudah keluarga kecik jijah dan suami..
syukur Alhamdulillah.. 


p/s: lama lagi nak balik sabah! rindu kat hero dewasa tu.. huuu~~

p/s: merancang pregnant balik lepas 2tahun..huuu lamanya -_-"



You May Also Like

32 insan comel komen

  1. bestnye ade hero di sisi.happy for you jijah :)

    ReplyDelete
  2. dah ada dua hro dah jijaaah..
    bestnyaaaa.. hehe..

    pengubat stress... hihih..

    ReplyDelete
  3. heeee~ bestkan.. pas ni nak hero jugak... :)

    ReplyDelete
  4. hihihi..sama la kite, alhamdulillah..dikurniakan 2 hero jgk..wah, 2 tahun? sy pulak kalo boleh nak 5-6 tahun..>.<

    ReplyDelete
  5. aik dah tak sabo nk mengandung lagi ... jgn bulan 9 tahun depan dah dpt lagi sorg dah la .. tak sempat luka czer nk sembuh... hihi klu dah rezeki ape salahnye kan

    ReplyDelete
  6. same! jom pregnant sesame lg jijah.. ;)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...semoga berbahagia bersama keluarga tersayang dan semoga sihat sihat selalu hehe

    ReplyDelete
  8. seronokkan ade 2 hero...lpas nih leh tmbh heroin lak..hihihi

    ReplyDelete
  9. datang jenguk kimi.. kimi sihat ke dik?

    alhamdulillah.. jaga mereka dengan penuh kasih sayang ye ;D

    ReplyDelete
  10. @Azhafizah Md Nor tq fiza.. insyaAllah fiza xlama lagi..

    ReplyDelete
  11. @Mrs Mikko haah nak2 si kecik tu pengubat rindu..hee

    ReplyDelete
  12. @mOoN akak boleh je tambah lagi pasni...

    ReplyDelete
  13. @Mizz ErMa 2tahun minimum sbb jijah bersalin czer..huu

    ReplyDelete
  14. @nuyui a.k.a miss YUI ayah pon hero.. tp ni hero dlm keluarga kecik jijah..hee

    ReplyDelete
  15. @eima hishh jangan la kak.. trauma czer teringat kembali ni..huu

    ReplyDelete
  16. @Shizan Syafik shizan dulu la yer.. jijah kena amik masa utk pulih luka dalaman..huu

    ReplyDelete
  17. @Mimi Azirah insyaAllah nex baby plan heroin pulak.. lagi 3tahun..hee

    ReplyDelete
  18. @QasehnyaRania Alhamdulillah sihat sgt2 ciksu..

    ReplyDelete
  19. bertuahnya akak (^____^)
    moga bahagia sampai syurga ea,, amin,,hehe

    ReplyDelete
  20. tahniah jijah!!! comel baby... :)

    ReplyDelete
  21. adoi dah besor baby jijah.. geram tengok.. heheh dulu jijah dok geram tengok baby kita skunk kita plak geram tgk baby dia... hehehe

    ReplyDelete
  22. ada hero kecik utk jaga kak jijah kalau hero besar takde.. comel sgt anak kak jijah ni.. geram.. hehe

    ReplyDelete
  23. @Sayangku Zie besar dah yer.. hehe Alhamdulilah..

    ReplyDelete
  24. @aisya betul tu.. ada hero kecik yg akan jaga akak nanti bila hero besar takde..hee

    ReplyDelete
  25. yeay 2 hero dh..ayut hero pertama pon tak dpt lg ni..ahaks :p ap pon hakimi adlh kekuatan jijah pulak lpas ni...insya Allah.kebahagian menjadi obu itu sgt pasti sgt bahagia :)

    ReplyDelete
  26. @ayut tak lama ayut dapat hero dah.. lagi 2bulan..hehhee

    ReplyDelete
  27. bila hero dewasa tu balik jemput jijah..
    guna waran ke naik flight nanti

    ReplyDelete
  28. @QasehnyaRania jijah balik hujung bulan 11.. jijh n suami naik waran tp anak pakai tambang sendiri..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!