Umur Hakimi Sebulan Hari Ni

1:43:00 PM 21 Comments A+ a-


10 Oktober.. Hari ni.. hari lahir ayahku yang ke 61tahun... Selamat Hari Lahir Tok Ayah!!
Hari ni juga genap sebulan umur hakimi.. Alhamdulillah :) 
rasa macam semalam je lahirkan si kecik ni...
Alhamdulillah hakimi membesar depan mata mama,tok ayah dan nenek dengan sihat. papa jauh di sabah. huuu~

Syukur sepanjang menjaga hakimi, anak ini tak banyak kerenahnya.
macam-macam perangai hakimi..semuanya mencuit hati mama :)
suka sangat mengeliat.. bila mengeliat meringkuk jadi kecik.. comel lak rasa :P
sama juga suka meneran.. meneran daging orang kata nak besar. siap ada bunyi bunyi lagi. kelakar!



paling mencabar kalau malam berjaga.. siang tido je.. nasib la kimi bukan jenis penangis.. dia merengek sebab nak susu, lampin basah tapi paling tak tahan dia tak nak tidoo.. dia ajak main.. mata buntang.. tangan kaki gerak. huhh kalau dia dah berjaga tu subuh baru lelap balik... ngantok mama nak!

jam 3am tak nak tidoo

hakimi ni anak bijak dah pandai menyembang.. macam paham je orang cakap dengan dia.. terkumat kamit mulutnya... hehe pandai senyum pandai gelak gak.. melilau mata tengok orang lalu.. comel betul!

hakimi suka mandi tak kisah air suam mahupun air sejuk dia tak merengek. kalau poo poo tengah pagi basuh kat sinki air paip pon dia tak menangis .. cukup senang.. hehehe

bedung? siang-siang hari kalau panas tak pakai. time dia dah tidur baru pakaikan sebab dia selalu terkejut-kejut. kesian tidur tak lena.. huuu

Buat anakanda kesayangan mama,
Zulhakimi Zaim Bin Zulkhairi Syafiq

seronoknya tengok anak mama ni membesar depan mata mama..
mama sayang hakimi sangat-sangat!
mama doakan hakimi sentiasa sihat, menjadi anak yang baik, bijak seperti namamu, taat serta bertakwa kepada Allah..
mama doakan hakimi berjaya dunia & akhirat.. Amin..

Yang amat menyayangimu,
mama.


p/s: hari ni checkup hakimi sebulan.. mesti hakimi dah 5kg sekarang..
tunggu mama lepas pantang mama bawa hakimi jalan-jalan yer nak??



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

21 insan comel komen

Write insan comel komen
cplud miera
AUTHOR
10/10/2013 8:21 AM delete

alhamdulillah dah sebulan hakimi :)

Reply
avatar
10/10/2013 8:43 AM delete

Sebulan sudah Hakimi..membesar dengan sihat kan baby kimi ni..happy tengok baby comel :)

Reply
avatar
eima
AUTHOR
10/10/2013 10:19 AM delete

kejapje kan masa berlalu ....

Reply
avatar
Shizan Syafik
AUTHOR
10/10/2013 10:22 AM delete

Ayra klau air sejuk konpom melalak2.. Semangat nya kimi.. Mamanya kecik je.. Hihi..

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
10/10/2013 10:29 AM delete

same la twin pun gitu.. suke pesen teran teran, mengeliat sampai kepala nak terbalik, hahaha... org ckp takleh basuh baju dengan mesin @ perah kuat kuat... gitu la...tapi mane nak sempat basuh dgn tangan, kene juga sempatkan.. tapi tgk sampai skrg pun pesan mengeliat pesen teran2..huhuhuh...

Reply
avatar
10/10/2013 11:12 AM delete

Kejap je dah sebulan kan..Masa pantas berlalu..

Reply
avatar
Petak Bunga
AUTHOR
10/10/2013 11:20 AM delete

kimi tertidor lepas menyusu...mengiring tidonya..macam anak kita..

Reply
avatar
E'in
AUTHOR
10/10/2013 12:10 PM delete

gmbr no 2 tu baby mcm teruja sgt nk amek gmbr... hihi

Reply
avatar
10/10/2013 12:21 PM delete

slmt hari lahir pkck..

slmt berumur sbulan kimi =)

Reply
avatar
Sayangku Zie
AUTHOR
10/10/2013 12:38 PM delete

HEHEH ALHAMDULILLAH SIHAT DIA... CHUMIL JER..

Reply
avatar
izzah
AUTHOR
10/10/2013 1:18 PM delete

alahai baby comel...untung jijah dapat baby xbanyak kerenah...bagusnyer la...moga membesar jadi anak yg pndai, bijak n soleh yek..=)

Reply
avatar
Nurul Nadila
AUTHOR
10/10/2013 2:53 PM delete

happy birthday kimie.. :)
hehehe

Reply
avatar
10/10/2013 2:55 PM delete

happy birthday untuk ayah moga panjang umur murah rezeki...dan sentiasa dibwh lindungannyer..

kemain sedap lagi hakimi tdo tu..
siap melengko lagi tu...

Reply
avatar
Fiqah
AUTHOR
10/10/2013 3:19 PM delete

Ammar pun tak nak tido malam jugak..Mata bulat je kalau malam..

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
10/10/2013 3:25 PM delete

amboi mata tu.. hehe.. geram tengok dia ni..

Reply
avatar
Mizz ErMa
AUTHOR
10/10/2013 4:26 PM delete

dah sebulan ye..makin hensem anak mama nie..hehe mikail pulak lagi 3 ari nk genap 2 bulan..hihi

Reply
avatar
nabila azmi
AUTHOR
10/11/2013 9:57 PM delete

omeinyelaa...grm tgok pipi tu..hehe

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
10/11/2013 10:20 PM delete

sebulan dah hakimi.cepat je masa berlalu..auntie ayut ni pon tak tkejar nk tgk hakimi ni ha..huhuhu

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/12/2013 2:33 PM delete

@ayut hahaha xpe auntie ayut :)

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/19/2013 8:02 AM delete

aamiin..
mama nak bawa pergi mana tu.. hihi

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!