Wednesday, October 23, 2013

Jumpa Sudah Pil Pati Ikan Haruan


Sebelum ni kan jijah makan pati ikan haruan yang rasa tak sedapp tu..
sempat minum 1kotak 6botol jer.. hehehe

dan hari tu cari kat farmasi jumpa pil pati ikan haruan ni..



yess! terus telan je pil ni..
harap khasiat dia sama macam ikan haruan fresh atau pati ikan haruan tu..
legaaa sampai bila-bila pun boleh makan~~ hahahaa



16 comments:

  1. Makan jangan tak makan tau, demi kesihatan.

    ReplyDelete
  2. imah suka makan ikan haruan sbb dekat kampung ayah mmg rajin gi memancing ataupun ikut trektar dekat sawah tu. suka ikan haruan yg fresh dari sawah bukan yg org bela. Tapi kalau pati2 ni rasa imahpun xleh nak telan..hehe..sbb dia cam hanyir kan bau dia

    ReplyDelete
  3. pil bole lagi kut sy terima tapi ikan haruan+pati dia tu..tak bole la huhu
    buat orang yang baru lepas bersalin memang bagus ambil pati ikan haruan :)

    ReplyDelete
  4. sekali pernah minum pati ikan haruan tu.terus taknak dah.teruk betul rasanya.

    ReplyDelete
  5. ok la pas ni tak de le ssh hati dah kan ..mkn ikan fresh lagi sedap hihi

    ReplyDelete
  6. herrrr..mesti rasa dya mual semacam je kan kak jijah..=D

    ReplyDelete
  7. ni pun ok jijah..kalo susah dpt ikan haruan..tp jgn skip mkn tau..bru cpt sembuh

    ReplyDelete
  8. pil dia memang xberbau ek? ok la kalo mcm tu..hihi

    ReplyDelete
  9. berusaha ye cari yang lebih senang nak makan..mesti terseksa sangat nak telan pati yg jenis liquid kan.

    ReplyDelete
  10. okey gak yg pil.. tapi akak tak amik pun.. masa dlm pantang tu, makan yg pati ikan 1 set ade 6 botol, pas tu, yg lain cari ikan haruan kat pasor, mahai gak ikan haruan ni.. maknanya berharga lah ikan ikan ini...

    eh! Jijah dah abis pantang ke belum ek?

    ReplyDelete
  11. makan pil je senang.
    kita pun macam euw euw jugak kalo suh makan ikan haruan ke patin ke keli dan seangkatan dgn ye~

    ReplyDelete
  12. Akak lbih better mkn pil dr jnis cecair

    ReplyDelete
  13. bila telan pil tak la rasa sgt yer jijah...sronok jela menelan :))

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!