Penuh Stretch Marks Lepas Bersalin.. Huhuhu

1:32:00 PM 24 Comments A+ a-


Masa pregnantkan hakimi dulu jijah perasan takde stretch marks.. rajin juga la sapu bio oil kat perut untuk elakkan jika terjadi stretch mark tu.. 


sumber: google

rupa-rupanya bila lepas bersalin perut dah kempis baru perasan banyak stretch mark! dah la garisan hitam kat tengah tu masih ada.. wuaaa :( hodoh!

bila dah jadi stretch mark ni kena la rajinkan diri pakai balik bio oil.. harap-harap stretch mark ni hilang sikit demi sikit. rindu perut macam sebelum mengandung dulu... hikss :p verangann -_-"



All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

24 insan comel komen

Write insan comel komen
Ayu Zan
AUTHOR
10/01/2013 1:35 PM delete

itulah pengalaman dan pengorbanan seorang ibu kan. :)

Reply
avatar
ros_reeza
AUTHOR
10/01/2013 2:17 PM delete

ye, JIjah.. usaha! hihihi

Reply
avatar
Mrs Velentine
AUTHOR
10/01/2013 2:24 PM delete

tapi kan itulah membezakan anatara wanita yang dah pernah bersalin dengan belum...

Reply
avatar
10/01/2013 2:51 PM delete

huhuhu. tapi bio oil lambat sket kan kesan dia tapi mmg berkesan. goodluck kak jijah! :)

Reply
avatar
10/01/2013 2:58 PM delete

lama lama hilanglah nanti tu kan.kena rajin sapu bio oil lah :)

Reply
avatar
IntaNBerliaN
AUTHOR
10/01/2013 3:35 PM delete

akak nak bg petua pun xtau sbb akak walaupun ada 2 org anak, alhamdulillah xda strcthmarks.. maybe sbb perut kecik + dorang pun kecik...

tapi yg bab garis hitam tu, jijah jgn risau, nanti blh hilang.. akak dulu xda wat pe2 pun, dia ilang sendiri.. tp kalu jijah ltk bio oil tu maybe lg cepat kot

Reply
avatar
eMMe
AUTHOR
10/01/2013 3:52 PM delete

eh! perot sape tu? hurm.. tu la kan.. untungla sape2 yg takde stretch mark, huhuhuh...

Reply
avatar
10/01/2013 3:52 PM delete

hai jijah,,,,nak hilangkan strechmark tu senang je....meh minum ESP SHAKLEE slain boleh hilangkn strechmark...boleh mmberi tenaga...n paling best boleh bykkn susu bdn...jom try esp...boleh whatsapp/sms akk 0133055060 ct

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
10/01/2013 4:09 PM delete

Garis hitam kat tengah tu dah tak hilang cik jijah oiii...eheheee...

Itulah pengorbanan seorang mak!

Reply
avatar
10/01/2013 4:09 PM delete

oh yer...akak takder pulak kat perut cuma kat peha ni lepas bersalin siap hitam2 lagi kat peha tapi lelama hilang..nasib baik aakak pakai losyen biasa jer...cap palmer

Reply
avatar
JUE
AUTHOR
10/01/2013 4:47 PM delete

assalamualaikum, sis apa kata cuba Energizing soy Protein Shaklee. berkesan untuk hilangkan strecth mark. boleh whatsapp saya utk info ye, 013 6484929 =)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
10/01/2013 4:53 PM delete

Alhamdulillah perut akak xde stretch mark tp de bekas chicken pox..huhuhu

Reply
avatar
Fiqah
AUTHOR
10/01/2013 5:46 PM delete

Saya punya dah mengelupas..Salin kulit baru..

Reply
avatar
Fatin Zaini
AUTHOR
10/01/2013 6:25 PM delete

stretch mark tanda pengorbanan ibu pd anaknya kak jijah.. patut laa ramai customers fatin selalu tanya tentang nie, rupanya memang akan ada pd ibu selepas bersalin.. thanks for this info :))

www.fatinzaini.com

Reply
avatar
Chic Na
AUTHOR
10/02/2013 12:13 AM delete

takpe.. sapu je bio oil tu selalu.. inshaAllah hilang.. :)

Reply
avatar
Pykaa Pdott
AUTHOR
10/02/2013 2:05 AM delete

Kakak pyka pon ade jugak . Dia pon dalm usaha nak hilangkan . Hehe tuh la org pgil pngorbanan seorang ibukan . Hehe

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
10/02/2013 11:28 AM delete

kalau tanye sy nak hilangkan mcm mane mmg sy tak tau lah kak jijah.. hehehe

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/02/2013 3:06 PM delete

@Fiqah yela fiqah...mcm salin kulit juga ni..

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/03/2013 4:57 PM delete

teruskan usaha.usaha tangga kejyaaan jijah :)

Reply
avatar
MaYa MustWany
AUTHOR
10/06/2013 5:48 PM delete

hihihi xpe..slow2..jangan sampai memudaratkan kesihatan sudah

Reply
avatar
Arra Ahmad
AUTHOR
10/06/2013 9:14 PM delete

arra pun xbyk stretch mark sbb dah ingtkn diri sdri jangan garu kalau gatal.hehe.
pregnantkan izra ni ada juga sikit.mgkn sbb bsar sket.

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/07/2013 1:50 PM delete

@Arra Ahmad kat pinggul ni ada stretch mark.. kat perut hanya salin kulit..huu

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
10/11/2013 10:31 PM delete

hahaha..tu dia..berangan dia.. :) klu rajin mesti boleh ilang..bt pelan2x ye dear :)

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/12/2013 2:36 PM delete

@ayut hehe jijah chaiyok2.. hee

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!