Jeli Gamat Luxor Untuk Bersalin Pembedahan~

1:04:00 PM 17 Comments A+ a-


Salah satu supplement jijah makan semasa berpantang bersalin secara pembedahan adalah Jeli Gamat Luxor ni.. makcik tukang urut yang syorkan..suami jijah terus cari kat farmasi.. harga RM48 :)



mula-mula makan rasa macam berdenyut-denyut dalam perut. mungkin proses pencantuman isi-isi dalam perut ni akibat pembedahan kan... lama-lama makan dah serasi dah. tapi jeli ni tak leh makan camtu je hanyir.. gamat katakan.. pheww~~ tapi kalau korang boleh tahan ok lah... jijah makan dengan jus buah sunquick. huuu~~

Jeli Gamat ni baik untuk wanita selepas bersalin, membantu menyembuh luka-luka pembedahan dan memulihkan fungsi sistem peranakan sebab ia bertindak menghasilkan sel dalam tubuh yang baru menggantikan sel yang rosak.

banyak juga kelebihan jeli gamat ni macam rawat gastrik, darah tinggi, sakit sendi.. yang penting korang google la sendiri yer.. hehehe

emm.. semuanya untuk kesihatan luaran dan dalaman.. moga sel-sel tisu-tisu dalaman jijah cepat sihat~~


p/s: lagi 19hari nak habis pantang.. huuu~~


All about Personal, Lifestyle, Beauty, Health and Parenting Blogger.
Product review, advertorial, 

contact:
Email: cikazizahmisi88@gmail.com

17 insan comel komen

Write insan comel komen
ZQ Batik
AUTHOR
10/05/2013 6:42 PM delete

Lama x online. Nama baby jijah kimi ke? Sama ngn nama sy. Hehehe...

Reply
avatar
Isabel Diaz
AUTHOR
10/05/2013 8:40 PM delete

Power jugak benda nie erk. Hihi.

Reply
avatar
aisya
AUTHOR
10/06/2013 11:02 AM delete

pernah dulu pakcik bg air gamat utk diminum tu.. baunya, ya allah.. takleh tahan!

Reply
avatar
loytha'san
AUTHOR
10/06/2013 5:04 PM delete

ala..pejam celik pejam celik kejap je tu wak 19 hari tu.hehehe... btw tahniah dapat baby !:) semoga jahitan awak cepat baik...:) jangan angkat berat taw

Reply
avatar
10/06/2013 10:16 PM delete

utk kesihatan gagahkan juga =)

Reply
avatar
Mimi Azirah
AUTHOR
10/07/2013 12:34 AM delete

1st time akak dnga psl produk nih.

Reply
avatar
10/07/2013 9:12 AM delete

lepas bersalin ni macam macam makanan yang pelik je masuk perut kan..bersabarlah..untuk kesihatan diri jugak :)

Reply
avatar
Myra Jay
AUTHOR
10/07/2013 1:44 PM delete

Tahniah ye Jijah, maaf lamabat wish..

Gamat memang bagus untuk proses penyembuhan luka ;D

Reply
avatar
10/08/2013 7:38 AM delete

Assalammualaikum...cik azizah,

jeli gamat nie bagus utk cepat baik lepas bersalin.. utk cepat baik. Dahulu mselim3 isteri bersalin pun kasik jeli gamat nie jugak...heheh

mselim3

Reply
avatar
Cik Itah@RRP
AUTHOR
10/08/2013 12:10 PM delete

gambat memang banyak khasiat..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
10/08/2013 2:21 PM delete

itulah yg minum sekarang ni..hee

Reply
avatar
QasehnyaRania
AUTHOR
10/08/2013 3:06 PM delete

dah tak lama dah tu.sekejap je kan

Reply
avatar
ayut
AUTHOR
10/11/2013 10:27 PM delete

mcm2x jgk jijah mkn yer..takpe2x demi kesihatan.. :)

Reply
avatar
JunAina
AUTHOR
10/28/2013 7:04 PM delete

Akak rutin makan Gamat Luxor ni tapi sekarng ni beralih kepada produk bumiputera Gamat EMas...:)

Reply
avatar
Wati Fauzi
AUTHOR
11/06/2013 4:57 PM delete

slm...kalu mkn pati ika. haruan yg campur gamat ok tak...saya dah 25ari tp jahitan cam xkering lg..

Reply
avatar
azizah :)
AUTHOR
11/06/2013 7:32 PM delete

@Wati Fauzi pati ikan haruan+gamat lagi bagus tu... 25ari xkering lagi yunk? pas mandi lap bersih2 yer.

Reply
avatar


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!