Saturday, November 17, 2012

Cheese Kek.. Nyum nyum...


Thanks suami sebab belikan cheese kek ni... sedappp woo~~





suami jijah suka makan tapi jijah kurang gemar cheese sebab masam-masam sikit kan..hehe 
tapi tetap lah makan..makan yang span dia tu..nyum nyum...




marveless tauu!! nyum nyum.....


di sebabkan kami makan berdua tak la banyak mana so suami jijah tapaukan untuk kawan kapal dia..so kami pon pergi la base sepanggar tu :)

lagi satu jiran sebelah rumah jijah ni rajin kasi makanan... hari tu dia kasi bihun goreng dan nasi ayam..
malu pulak rasa bila dia bagi makanan..huhu -_-"
so untuk membalasnya jijah kasi cheese kek ni.. dia suka anak dia pon suka... hehee ^____^



41 comments:

  1. nampak sedap. cikna suka sgt cheese. ;)

    ReplyDelete
  2. sedapnye cheese cake...nyum...nyum

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..rezeki ;D

    cik jijah dah posting ke sabah ke ikut abg navy?

    ReplyDelete
  4. ingatkan kak jijah yg buat.. baru ingat nk mintak resipi. hehe

    ReplyDelete
  5. cheese cake ! dulu pun sye tak suke, tapi skg bedal jer semua :D

    ReplyDelete
  6. @Chic Na memang sedap.. tp jijah kurang makan cheese..hee

    ReplyDelete
  7. @Hnahdy dah habis dah suami jijah makan..hee

    ReplyDelete
  8. @QasehnyaRania dah kak.. dah sebulan ikut suami di sabah ni..huhuhu

    ReplyDelete
  9. @aisya oh tidakk! kelengkapan pon xde tak leh nak buat..haha

    ReplyDelete
  10. @Izzah Azizah bagus la kalau boleh bedal semua..hehe

    ReplyDelete
  11. sedapnyer cheese cake tu..lama x mkn.. teringin plak tetibe..hehe :)

    ReplyDelete
  12. favourite fiza ni jijah! sedapnya..saje buat mengidam tengah malam ni yek :p

    ReplyDelete
  13. sedapnya. lapar pulak di tengah2 malam ni. :)

    ReplyDelete
  14. akak pon peminat cheese tegar! :)

    ReplyDelete
  15. nampak sgt sedap cheesecake tu...linda pun suke cheesecake, tp xleh mkn banyak sgt sbb muak :)

    ReplyDelete
  16. @Azhafizah Md Nor haha g cari cepat2... t kempunan..hee

    ReplyDelete
  17. @Mummy Adriana wahh bertuahla akak dpt makan cheese banyak2.. jijah muak!

    ReplyDelete
  18. @LiNda tu la cepat muak n kenyang kan..xleh makan byk sangat!

    ReplyDelete
  19. last buat kek ne thun 2009 rasanya..xsanggup nak memarut chesse.hahaha..

    ReplyDelete
  20. cedap tu adohai... kena buat nihh

    ReplyDelete
  21. ayut sukerrrrr!huhuhu....sdap ye mkn..nyum2x

    ReplyDelete
  22. tengok pon dah tahu kan... memang sedapp woo~~

    ReplyDelete
  23. Ya Rabbi..cheese ! Sodap nyerrhhh... =)

    ReplyDelete
  24. @aiN NaJwa peh nyumnyum! memang sodapp ain najwa :)

    ReplyDelete
  25. nampak sedap sungguh cheese kek tuu.... tetiba terliur kek SR...hihi...

    ReplyDelete
  26. @jaakechik kek SR mahal..tak mampu den..hehe

    ReplyDelete
  27. Sedapnyer...
    Salah satu kek kegemaran ni :D

    ReplyDelete
  28. @Myra Jay wah akak suka cheese? bestlah makan banyak mane pon..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!