Tuesday, July 2, 2013

Cheese Kek Lagi...


Sebelum mengandung tak berapa gemar cheese kek ni..
tapi masa mengandung cheese kek la paling di cari-cari... hehehe




sedapp bah cheese kek dia..
cheese dia melimpah ruah di tepi-tepi.. hehehe

 beli satu bekas kecil RM3.50..
ada 3perisa.. coklat, blueberry dan cheese..
tapi cheese lagi sedapp :)




nyummy.. 
jemput makan semua ^___^






21 comments:

  1. banyak ye cheese dia.. kalau Ros, mungkin pilih yg coklat kot.. cheese macam muak ..

    ReplyDelete
  2. sedapnya akak suka sgt cheese kek ni!

    ReplyDelete
  3. kalau ada chesse yg kena tabur kt atas tu lagi sedap.caye la :)

    ReplyDelete
  4. kemain makan eaa.. hehehe... makan selagi boleh... dah pantang kang lama tak merasa makan sedap2 ni.. :)

    ReplyDelete
  5. mkn2 ... tp jgn byk2...manis dak ??

    ReplyDelete
  6. hurmmmm...tgk pun tau sedap jijah!
    terliur akak lihat nye.. gulp!
    ngidam ke jijah?

    ReplyDelete
  7. @eimaxmanis pun kak.. masam pun takk!

    ReplyDelete
  8. @eMMedah xde nya mengidam lagi la kak.. saja suka2 makan..hee

    ReplyDelete
  9. mak aih!byk giler chese dia!
    bru dtg trus flow nk tau rupa baby :)

    ReplyDelete
  10. Wah yummy yummy sedap.... itulh dinamakn mengndung.... mcm akk. Masa mengndung semua mknn kesukaan jadi tak suka... terutma laksa..kalau tk laksalh yg menjadikegemrn..

    ReplyDelete
  11. melimpah ruah dia punye cheese tu ha....terbaiklah.tp mesti mcmtu kan.time sblm mgandung punya la tak suke..mengandung je ubah selera trus.kikiki :)

    ReplyDelete
  12. Adehhh, telan liur tengok entry Jijah ni :)
    Sedapnya :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!