Thursday, February 6, 2014

Hakimi Dah Pandai Mengesot


Anak soleh zulhakimi zaim ni memang bijak..
umur 3bulan dia dah pandai meniarap..
umur 4bulan dia dah mengesot.. tapi mengesot kebelakang la.. hahahaha
sekarang nak masuk 5bulan makin cekap mengesot dan angkat punggung!




macam kat gambar ni dia pusing 360 darjah kat tilam dia tu.. 
bahaya sekarang ni.. kalau dia mengesot ke belakang.. tahu tahu dah sampai ke lantai.. bahaya budak kecik ni kalau tak di pantau!

hai la anak soleh mama..
cepatnya kamu membesar nak...
belum puas mama menikmati setiap perkembangan kamu...


28 comments:

  1. tahniah comel... :) bambamnya hakimi... fully bf ke jijah?

    ReplyDelete
  2. CikJijah...bile diorg da besar...mule la rase rndu tyme diorg kecik2....

    ReplyDelete
  3. da 5 bulan ye... mesti tengah seronok main main dengan die... rindunya nak bau baby.... doakan saya cepat2 dapat baby...

    ReplyDelete
  4. ala omey2 si hakimi ni...sama je pesen dia mcm irfan hahaha

    ReplyDelete
  5. Anak u kira cepatlah ni, anak i dah 8bulan angkat punggung je, menyiarap tak juga

    ReplyDelete
  6. Kan sekejap je kan dia..Anak akak dah 8 bulan dah kejap je dah nak setahun..

    ReplyDelete
  7. kena rajin pantau ni jijah..semakin ligat nampaknya tu

    ReplyDelete
  8. salam. wahhh kimi da mula belajar hihi

    ReplyDelete
  9. rajin nya kimi prektis...dah boleh meniarap dah... alhamdulillah....

    ReplyDelete
  10. YEAYYY...SIAP LA MAKNYA HAKIMI.. CEPAT GAK PERKEMBANGAN DIA... TAK SABAR NAK BERJALAN DAH TU, HAHAHA...

    ReplyDelete
  11. yeay. meningkat dari bulan ke bulan.
    mama kena pantau selalu tau.

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah perkembangan sihat. mama kna hati hati

    ReplyDelete
  13. Comelnya kimi :D hehe gambar no. 5 dah macam kena bumping dah. Ni mesti mama jijah yang suruh. Ayokk kimi kena denda XD Ekekeke

    ReplyDelete
  14. Ala tomey nye....teringat time darwiish dolu2...

    ReplyDelete
  15. Wah, cepatnya. Teringat time dye baru lahir dulu. Hihi.

    ReplyDelete
  16. lajunye die .. cepat la perkembangan die ... bagus2 hakimi

    ReplyDelete
  17. hai lah si bambam kimi ni comey betol! angkat2 montot dah teror ye skang? rawrrrr gigit montot die hehe

    ReplyDelete
  18. anak yg bijak n lasak..kena tgk2kan jijah..kimi tgh lasak tuh

    ReplyDelete
  19. Comelnyaa.Xsabar nak tggu anak saya membesar.Boleh main2 dgn dia hehehe

    ReplyDelete
  20. haha so adorable and cute xD

    ReplyDelete
  21. jijah, ciksu masukkan jijah dlm bloglist BALQIS

    ReplyDelete
  22. Barula hero mama jijah..bergerak pantas dan cepat..hahah..pandai dh hakimi ye..cpt2x dpt akal lain plak ye..nnt blari blh men kat luar.eh?! Hihi

    ReplyDelete
  23. tau2 lepas ni haimi dah ke dapur tengok mama masak.. hihi

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!