Thursday, February 20, 2014

Perkembangan Tumbesaran Anak 1-5 Bulan


Syukur Alhamdulillah si anak soleh zulhakimizaim tu berkembang mengikut tumbesarannya...
seronok tengok anak membesar depan mata mamanya... :)


macam sekarang hakimi dah 5bulan++ bila meniarap/ duduk/ berdiri kepala dah tegak..


pantang nampak kamera anak soleh ni terus tersenyum.. alahai comelnya kamu ni anak! bikin geramm jer :P

apa-apa pun setiap bayi perkembangannya lain-lain jadi mama2 jangan risau sangat jika anak tak pandai itu ini..
mama2 perhatikan.. jika ada yang meragukan sila lah berjumpa dengan doktor... :)

moga anak2 kita membesar dengan sihat dan kuat! Amin..



9 comments:

  1. setiap perkembangan bayi xsama..ada yg cepat, ada yg sikit lmbat..mcm Aniq, boleh golek2 dari umur 2 bulan stengah..cepat sangat2..

    ReplyDelete
  2. Eeeee kenapa baby hakimi anak soleh ni comel sangat ? Geramnyaaa. rasa nak gigit je pipi dia. hehee. Tapi betul lah, apa yang ditulis tu miza dapat tengok hakimi membesar dengan sihat. ALhamdulillah. Moga Allah limpahkan rahmat buat baby hakimi sekeluarga :D Aamiin.

    ReplyDelete
  3. waa...kimi dah tegap dah..pasni boleh main kejar² dengan mama papa

    ReplyDelete
  4. 6 blan nanti dh boleh start bagi puree kan. syoknya..

    ReplyDelete
  5. bijak anak kak jijah ni. hehe. geram je tengok.

    ReplyDelete
  6. Dh mama nya dr kecik amik gmbr si hakimi...tu pantang dh nmpk kamera.comellllllll...haha

    ReplyDelete
  7. alahaiii kimi oiiii comel sungguh ni... rasa nak gomol2..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!