Tuesday, February 4, 2014

Papa Navy Kerja Kat Labuan, Sabah Pula :'(


Mulai hari ini papa navy bekerja di Labuan, Sabah sampai bulan 8 nanti...
bermula lah PJJ kembali 
kalau dulu papa navy belayar, seminggu di laut seminggu ada di darat tapi kini dua minggu sekali mahupon sebulan sekali baru dapat jumpa papa.. tu pon weekand sabtu ahad papa balik Kota Kinabalu..


setiap perkembangan anak soleh zulhakimizaim tak dapat la papa tengok lepas ni..


sabar yer mama jijah... papa navy pergi cari rezeki untuk mama dan hakimi..
mama kena kuat.. hakimi kan ada..
mama anggap ini dugaan kecil untuk mama dalam membesarkan hakimi jauh dari papa di sisi.. :'(


p/s: ketika hidup memaksa aku merintih dan mengeluh, aku lebih memilih tabah dan tersenyum :)
in shaa Allah..





16 comments:

  1. wow..jijah kurusnya.. hehe.. xpe jijah... 3g je tiap2 malam.. :)






    www.munirahizzan.com

    ReplyDelete
  2. sis kuat! semoga cekal tabah yeaaa.... berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul. aapapun. semoga Allah senantiasa memelihara keluarga sis :)

    ReplyDelete
  3. mama jijah, mkin berseri-seri.. cantiknya. Kuatkan semangat ye, demi kimi dan suami. :)

    ReplyDelete
  4. Ala mama jijah kan kuat kan...Hakimi jadik bodyguard teman mama ok..Dont worry yea...

    ReplyDelete
  5. Ala..kena pjj lagi..sy pulak yg sedih..huhu..mujur juga jijah dah biasa kan..

    ReplyDelete
  6. Xpe cikJijah...yg pnting satu negeri je...

    ReplyDelete
  7. alahai .... kesian jugak kat mama ... dah la musim sejuk ni .. hihi

    ai gurau je ....

    tak pe la ... dari sebelum kawen lagi jijah dah tau skop kerja navy kan .. so rasanye jijah dah boleh terima keadaan seperti ni kan ... mmgs edih bila terpaksa berjauhan ngan suami ... penah rasa sekali ...hakimi la kesian ....

    ReplyDelete
  8. sbr ya dear.. yui tau jijah kuat.. ALLAH akan bagi gnjrnnya nanti.inshaaALLAH

    ReplyDelete
  9. InshAllah semuanya baik² je Jijah..kimi ada sbgai peneman dan kekuatan jijah :)

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum... Jauh juga tu... Sabar ya kak..

    ReplyDelete
  11. Rasa macam nak gigit jer kimi punya pipi..

    ReplyDelete
  12. Semoga Jijah & suami kuat harungi dugaan berjauhan ni. In sha Allah ada hikmahnya.

    ReplyDelete
  13. InsyaAllah jijah.. Tuhan akan permudahkan segalanya..

    ReplyDelete
  14. Insya Allah selamat...kuatkan smgat ye..hakimi blh tman dh nnt ;)

    ReplyDelete
  15. jijah kuat dan tabah..
    hakimi teman mama ye :-)
    lama tu..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!