Monday, February 24, 2014

Hujung Minggu Lalu


Weekand baru-baru ni kan papa balik KK..
kebetulan daku pon cuti.. maka berjalan la..
almaklum la papa balik baru dapat jalan-jalan.. kalau tak duk rumah je main dengan hakimi..hehehe




kalau bab berjalan hakimi pemenang lah.. tak habis2 berleter bahasa jerman dia tu..
sang papa suka melayan.. gambar di atas ni la gaya dua beranak bersembang! hahahaha 

geram je dengan anak soleh zulhakimizaim ni tau! makin besar makin mencuit hati... mihmihmih








16 comments:

  1. bebudak mmg pantang diajak jln... mak budak pun sama je...hhee

    ReplyDelete
  2. hakimi dah makin besar..tak lama lagi leh jalan

    ReplyDelete
  3. rindu zaman anak kita cakap german hehe

    ReplyDelete
  4. Makin bsar makin byk akalnya..alhamdulillah...peramah la kot ni nnt hakimi...hihi

    ReplyDelete
  5. dh pandai sembang bahas jerman dh hihihihi

    ReplyDelete
  6. apa yg kelakar sgt diorang bualkan tu.. meleret senyum hakimi.. hihi..

    ReplyDelete
  7. Bahagianya tengok senyuman depa berdua tu.

    ReplyDelete
  8. lepas rindu kat anak gitu la gaya nye kan ... mak baby lepas rindu tak ..ihihi

    ReplyDelete
  9. Hakimi dah boleh dapat adik tu. hihihi :)

    ReplyDelete
  10. alalalaaaa sho shuitt. hihi.

    salam kenal, blogger sabahan here HEee

    ReplyDelete
  11. seronok kimi dapat berjalan² dengan papa n mama kan.

    ReplyDelete
  12. da mkin bambam kimi kan...lame tak dtg jenguk jijah kat sini ;)

    ReplyDelete
  13. umur mcm ni mmg syok melayan jijah. teringat bby wisya dgn marc.

    ReplyDelete
  14. eeee budak bambam ni...comel je..dah besar leh kawan dgn irfan yer..hehe

    ReplyDelete
  15. mmg seronok layan anak2 cakap german ni kan.. hihi

    ReplyDelete
  16. gelagat budak kecik mmg buat kite geram kan hehee..shida pn geram bbudak2 kecik nih..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!