Monday, February 3, 2014

Playgym Mainan Baru Hakimi


Hakimi nak masuk usia 5bulan baru mama dapat belikan playgym..
suka tengok hakimi main dengan mainan gantung-gantung tu..
secara tak langsung melatih perkembangan motor, visual, sentuhan dan rasa..



aktiviti sekarang suka main kaki.. 
sikit lagi nak gigit ibu jari tu..


aippp hakimi.. no no no!

Alhamdulillah hakimi 144hari sudah.. tak lama lagi 5bulan.. 
membesar dengan sihat dan kuat yer nakk!!
mama love u son!!




21 comments:

  1. Sebijik macam Ammar punya...Tapi Ammar dah bosan dah dengan benda ni..Saya sampai beli mainan gantung2 yang baru supaya dia tak bosan sangat..

    ReplyDelete
  2. geram tgk dia..bilalah dpt jumpa..hihih

    ReplyDelete
  3. ya allah comelnye hakimi ! bambam sgt nih.. geram pulak acik ana nengok ni hehe

    ReplyDelete
  4. Imah suka sangat tengok Hakimi ni sebab comel + tembam. Geram tengok!

    ReplyDelete
  5. comelnyaaaa anak jijah !!!! ralik dia main hehe

    ReplyDelete
  6. seronoklah kimi boleh main² sambil baring tu..waa dah nak gigit ibu jari ye kimi..jangan kimi..mama marah tu :p

    ReplyDelete
  7. Aktif lamkimi nanti...hheee... Nak adik dah ke kimi...

    ReplyDelete
  8. amboii kimi, nak gigit kaki da?..awal lagi ne......xpuas bermanja kang.

    ReplyDelete
  9. Wah, dah boleh main dah. Cute betul Hakimi nie. Muka pun dah macam muka askar saya tengok. Hihi.

    ReplyDelete
  10. kimi nak adik kot.. hahaa. :P comel la kimi ni, jadi anak soleh tau kimi..

    mama kimi,
    macam mana kisah crush jadi suami? bestnyaaa... Heee.

    ReplyDelete
  11. Wah Hakimi dh de playgym...best la hakimi...

    P/s jijah akak dh beli novel wedding breaker lun sblm nih....x review lg..hahaha...jijah nak buku resipi 101 pemanggang ajaib ye...nti akak belikan ye..

    ReplyDelete
  12. Aniq punya dah habis sy cabut dah mainannya sebab dia xmo bring dah..besar dah tu kononnya..hehe

    ReplyDelete
  13. irfan pun suka sgt main dgn kaki dia..sikit2 nak angkat kaki dia tu...comel je diorg ni..hehe

    ReplyDelete
  14. @Eza Boom Boom hehe dalam entry2 dulu ada kisah tu..hehe

    ReplyDelete
  15. @Mimi Azirah kak..jijah nak buku tu.. t dah belikan akak bagitahu yer..

    ReplyDelete
  16. comelnya mainan baru kimi ni..

    ReplyDelete
  17. Yeay..dpt mainan baru..hahaha.besar dh hakimi..moga trus sihat ye...

    ReplyDelete
  18. Yeay..dpt mainan baru..hahaha.besar dh hakimi..moga trus sihat ye...

    ReplyDelete
  19. aolo so sweet.
    smga mmbesar sbgai anak soleh.aamiin

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!