Thursday, January 22, 2015

Hadiah Baju Untuk Hakimi Dari Blogger Ayut

Kemain posing lagi budak kecik tembam ni bila dapat hadiah...

Serba hijau... suka pula tengoknya..

hadiah baju+bip comel tu dari blogger ayut hidayah...

mama cakap,hakimi mama nak ambil gambar tunjuk kat aunty ayut... 
Tu yang dia posing gaya diatas tu..  comel posingnya tanda terima kasih aunty ayut ♡♡♡

Btw macehhh ayut... moga Allah murahkan rezeki untuk ayut sekeluarga.. amin..



13 comments:

  1. best la tu dak bambam sorg tu,heeeee

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. wahh bestnya dapat baju baby. murah rezeki akak sekeluarga. warna fav sheila tu. hihi singgah menabung ford sini~~~

    ReplyDelete
  3. dah besar dah kimi..dah pandai meniarap ehh...

    ReplyDelete
  4. murah rezeki hakimi..kemain dia posing

    ReplyDelete
  5. hijau mnjd pilihan hati ayut..hihi..

    comel2.. nak bg bju kat kimi kena cri bsar2..sbb dia makin bambam..geram tgk!

    ReplyDelete
  6. comelnye kimi berbaju hijau!

    ReplyDelete
  7. bertambah hijaulah kimi ni..comel baju tu :).Alhamdulillah sentiasa murah rezeki kimi

    ReplyDelete
  8. kejap je besar kimi ni kan ... bolat sgt ..comey

    ReplyDelete
  9. Hahahaha....comellll!!! Sama2x hakimi dan mama hakimi :) posing baik punye...

    ReplyDelete
  10. cantiknya baju kimi tu... warna fav auntie ayut tu.. hihi

    ReplyDelete
  11. wahh hijau froggie lg hehe..wane fav blogger aida..geram aunty dekat kimi bila dapat cium pipi tu xtau lah..hehee

    ReplyDelete
  12. Alolo...comei jer bju tuh....geram tgk hakimi yg makin bambam

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!