Thursday, January 15, 2015

Top Komentator Jul-Disember 2014


Berperam ku simpan top komentator dari Julai 2014 lagi.. ampunnn -_-" 
banyak kekangan masa kat sini.. tu tak boleh update bulanan dan bagi hadiah...huuu~

Inilah dia list Top Komentator Julai-Disember 2014.. 
kalau Jan-Jun dapat brooch dari Sabah.. tapi hadiah kali ni biasa2 jer.. harap sudi terima.. semestinya kenangan dari Sabah juga ^____^





Mana nama tersenarai sila bagi nama,alamat,no fon.. daku tak publish komen.. 
kalau boleh komen sekali dua lahh...hahhahaa ^____^

Terima kasih semua.. anda tak putus2 komen sepanjang tahun.... inshaaAllah balik semenanjung minggu depan daku cuba pos hadiah...

tata...






10 comments:

  1. singgah pagi sni ..
    pagi ke? huhu
    hai tuan blog! happy new year :)

    ReplyDelete
  2. eh eh yui ada ? mcm tak pcya ja..hihi.. tq dear...

    ReplyDelete
  3. terima kasih banyak Jijah.. Jijah pun selalu datang blog Ros :)

    ReplyDelete
  4. ohohoho xde rezeki la kali ni hikhik

    ReplyDelete
  5. Sempat juga menyelit nama I tu ye.. Sya pm jijah kat fb je la ye..

    ReplyDelete
  6. banyak jugak rupanya emi komen blog jijah hehe...TQ jijah.. :)

    ReplyDelete
  7. tahniah semua..thanks jijah..fiza guna alamat lama :)

    ReplyDelete
  8. la terselit..
    bw gna hp j skrg ni

    tima kasih jijah ;)

    ReplyDelete
  9. singgah sini,jijah..hehe..nampak sangat IbuNoey jarang komen kat blog jijah..jangan marah na..;)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!