Top Komentator Jul-Disember 2014

by - 11:29:00 AM


Berperam ku simpan top komentator dari Julai 2014 lagi.. ampunnn -_-" 
banyak kekangan masa kat sini.. tu tak boleh update bulanan dan bagi hadiah...huuu~

Inilah dia list Top Komentator Julai-Disember 2014.. 
kalau Jan-Jun dapat brooch dari Sabah.. tapi hadiah kali ni biasa2 jer.. harap sudi terima.. semestinya kenangan dari Sabah juga ^____^





Mana nama tersenarai sila bagi nama,alamat,no fon.. daku tak publish komen.. 
kalau boleh komen sekali dua lahh...hahhahaa ^____^

Terima kasih semua.. anda tak putus2 komen sepanjang tahun.... inshaaAllah balik semenanjung minggu depan daku cuba pos hadiah...

tata...






You May Also Like

10 insan comel komen

  1. singgah pagi sni ..
    pagi ke? huhu
    hai tuan blog! happy new year :)

    ReplyDelete
  2. eh eh yui ada ? mcm tak pcya ja..hihi.. tq dear...

    ReplyDelete
  3. terima kasih banyak Jijah.. Jijah pun selalu datang blog Ros :)

    ReplyDelete
  4. ohohoho xde rezeki la kali ni hikhik

    ReplyDelete
  5. Sempat juga menyelit nama I tu ye.. Sya pm jijah kat fb je la ye..

    ReplyDelete
  6. banyak jugak rupanya emi komen blog jijah hehe...TQ jijah.. :)

    ReplyDelete
  7. tahniah semua..thanks jijah..fiza guna alamat lama :)

    ReplyDelete
  8. la terselit..
    bw gna hp j skrg ni

    tima kasih jijah ;)

    ReplyDelete
  9. singgah sini,jijah..hehe..nampak sangat IbuNoey jarang komen kat blog jijah..jangan marah na..;)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!