Congo Bars Sedap

by - 12:37:00 PM


Sebenarnya  pertama kali makan Congo Bars ni. mula-mula nampak sedap! sekali bila dah rasa betul betul sedap! tak tipu ni.. terbukti memang sedap!!




Sampaikan mak, ayah, hakimi sekalipun makan tak henti henti. hakimi lagi lah..berkali kali minta...suka betul anak teruna tu...nyummyyy!!

nak-nak ada coklat chip dengan almond slice lagi bertambah enak.. teringin pula nak belajar buat.. tah bila la nya...:P dapat congo bar ni masa jumpa blogger emi tempoh hari... kalau nak resepi sila lah google..hehehehe


Terima kasih emi..puas hati makan..sedappp!!
Tapi sekarang emi tak amik tempahan dah.. hehee
 ^___^



You May Also Like

4 insan comel komen

  1. congo bars mmg sdap .ciksu suka sbb ada almond flakes tu. hihi

    ReplyDelete
  2. tak pernah rasa lagi jijah..teringin nak buat tapi asyik tertangguh je

    ReplyDelete
  3. X pernah mkn.. tp ada almond tu, mesti sedap.

    ReplyDelete
  4. dok tengok resepi ja kat blog dan fb. tapi tak pernah rasa lagi.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!