Penuh Barang Pindah Di Rumah Mak

by - 9:39:00 PM


Sementara menunggu rumah siap hujung tahun ni terpaksa la tumpang barang barang pindah di rumah keluarga.

1 set kerusi jati, meja tv jati, peti sejuk, mesin basuh, mini peti sejuk dan beberapa kotak masih dalam balutan lagi. ada lagi kotak2 di rumah mak mertua tak jauh dari rumah mak.




Sampaikan rumah mak pun tak muat dengan barang barang daku ni. Punya la banyak. Padahal 2 tahun je kot duduk sabah. Hehehe :p

Cepat la siap rumah ku... kesian rumah mak macam tongkang pecah dah.. huuuu~~




You May Also Like

12 insan comel komen

  1. amboi jijah..set jati saje..

    ReplyDelete
  2. X pe..kejap aje tu... pejam celik, dah boleh masuk rumah.lapang lah balik..

    ReplyDelete
  3. eelok je berbungkus, tak sabar nak tengok kat rumah baru nanti hehe

    ReplyDelete
  4. pejam celik pejam celik kejap ke hujung tahun nanti..xpe..rumah mak jijah besar takdelah rasa semak..susun satu tempat leklok okaylah kan :)

    ReplyDelete
  5. xpa jijah x lama dh.
    ni pon dh nk hjng bln 1. bln 2 lagi la skjap rasanya..
    tup tup dh hjng tahun

    ala, jati ciksu mint sangat.teringin nak ke sana borong.hahaha.tgk kak sepupu suami pencen balik smnanjung borong perabot jati..

    ReplyDelete
  6. @Mar Mansor ngee~~ sbb duk sabah..kalau x..tak beli jugak tu

    ReplyDelete
  7. @Sya Nadia hehehe tu la..sian rumah mak..penuh!

    ReplyDelete
  8. @Hamelia Hamid alaa...rumah biasa2 je emi..jijah pon bukan reti deko2

    ReplyDelete
  9. @Azhafizah Md Nor hehe tu yg asingkan mane2 brg jijah..senang t angkut

    ReplyDelete
  10. @QasehnyaRania hehe boleh tahan murah kat sabah n jatinya lebih halus ukiran

    ReplyDelete
  11. hahaha kesianlah rumah mak.penuh. xpelah hehehe.

    ReplyDelete
  12. Bestnya dah ada rumah dan perabot.. Takpe dah tak lama tu.. Simpan kat rumah kejap ek.

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!