8 Bulan Sudah Hakimi

by - 4:29:00 PM


Hari ni hakimi 8bulan.. anak mama dah besar lah!! Lagi 4bulan hakimi nak setahun.. hehehe

Dua bulan mama cuti sakit kat semenanjung macam2 perkembangan hakimi. Dari meniarap-merangkak-duduk- dan sekarang berdiri pula.

Hakimi pula sekarang pantang mama hilang dari pandangan mata dia mula lah meraung sambil merangkak mencari mama. Kesian yer anak mama ni =_=

Memang sejak dah pandai merangkak dan memaut untuk berdiri ni kemain jauh dia merayau sampai ke dapur. Penat tapi seronok tengok gelagat anak soleh ni. Semuanya mencuit hati mama.

Moga zulhakimizaim ni menjadi anak yang soleh dan baik untuk mama dan papa.. amin..


#sekarang ondaway balik sabah.. doakn perjalanan kami selamat yer..

You May Also Like

9 insan comel komen

  1. nak balik sabah dah.. babai hakimi.. semoga selamat perjalanan semua.. :)

    ReplyDelete
  2. Alahaii, comelnya kimi. Gerammm! Semoga selamat sampai kak :)

    ReplyDelete
  3. dah sampai sabah la kan :)
    selamat menjalani kehidupan harian di sana.
    jaga diri, jgn lasak sgt :)
    yg pnting makan kena berjaga2..

    ReplyDelete
  4. sekejap je masa berlalu hakimi dah membesar 8bulan..bam bam dah dia :)

    ReplyDelete
  5. Irfan esok dah nak masuk 10 bulan...cepat je diorg ni membesar kan..kdg2 rindu nak cium bau syurga anak..heeee

    ReplyDelete
  6. mmg seronok bila kita tgk gelagat anak2 ni kan.. walaupun kdg2 rasa penat tp berbaloi.. hihi

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah kejap aje hakimi dh 8bln

    ReplyDelete
  8. alahai...hakimi ni cute jela.tarik pipi tu kang bru tau..hahaha

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!