Wednesday, May 28, 2014

Bila Ada Anak Kecik Ni Termometer Wajib Ada


Bila dah ada anak kecik ni wajib kat rumah ada standby termometer kan..
yela boleh pantau suhu anak bila rasa demam atau tidak.



termometer ni bagus. letak kat ketiak anak/baby nanti dia akan berbunyi bila dah ada bacaan. dan termometer ni juga la digunakan untuk pesakit di wad untuk cek suhu baby :)

setakat hakimi 8bulan ++ ni belum pernah demam lagi. Alhamdulillah.. moga Allah beri zulhakimi zaim kesihatan yang baik.. Amin...


p/s: eh bukan baby je boleh guna tau.. semua usia boleh.. hihihi


14 comments:

  1. betul tu...termometer n alat penyedut hingus baby kena ada kat umah...

    ReplyDelete
  2. amin . semoga anak awk membesar dgn sihat

    ReplyDelete
  3. salam. alhamdulillah kimi baik+ saja :)

    p.s menabung lenovo :)

    ReplyDelete
  4. Kan. Tsha pon stanby 1 .huhuhu.alhmdulillah hakimi sht ye

    ReplyDelete
  5. amin .... ai beli yg infrared kat forehead tu ... cepat ..klu bubuh kat ketiak depa tak mo dok diam ...haaihhh

    ReplyDelete
  6. kat rumah xde baby, smua dah tua..:p
    so bila dmam guna manual je..

    ReplyDelete
  7. Ni boleh guna untuk orang dewasa sekali tak ? Hihihi sebab ayah ada beli ^_^

    ReplyDelete
  8. Mrmg kne standby nih kt rumah jijah bile de ank kecik

    ReplyDelete
  9. betul tu.. thanksjijah berkogsi

    ReplyDelete
  10. tu la.. penting utk cek suhu anak2 kan

    ReplyDelete
  11. Nnt ada ank ayut beli..heeee

    ReplyDelete
  12. Umah mmg dah de selalu je cek kalau bdn mcm xbpe sihat..

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!