Sunday, May 18, 2014

Cubaan Hakimi Berdiri


Hakimi 8bulan cubaan untuk berdiri. sekarang kegemaran dia suka berpaut kat kaki kita dan berdiri. jadi tak boleh la kita nak gerak ke mana-mana. 

kalau kita duduk pon camtu gak. dia berdiri kat badan kita pula. so sweet la kamoo ni hakimi :)


tapi yang bahaya nya dia berdiri kat meja tv. dengan muka tak bersalah lepaskan satu tangan..  kadang-kadang dia pandai lepaskan tangan dua2 belah dalam beberapa saat.. tu membuatkan mama kena perhatikan selalu. takut apa-apa jadi. Nauzubillah min zalik~





kat rumah mak angkat hakimi pun dia nak duduk depan2 tv sambil berdiri.. tahu la tv rumah mama ria tu besar.. suka la tengok gambar dengan jelas. hehehe :p

seronoknya mama tengok perkembangan kamoo depan mata mama nak.. tak pernah mama lepaskan setiap masa tengok perkembangan hakimi. Alhamdulillah hakimi membesar dengan sihatnya...

moga2 hakimi cepat berjalan sebelum 1tahun. tak larat sebenarnya mama nak dukung turun naik tangga ke rumah pengasuh.. Amin.. inshaaAllah kata-kata tu kan satu doa..




13 comments:

  1. alah... comelnya dia.. tapi hati2 ya...

    ReplyDelete
  2. Hakimi pandai merangkak dah ye jija? Zarif dah 7 bulan tak pandai merangkak. Sekatang sebok berdiri la memanjat mama dia ni. Tula tak sabar gak tengok zatif jalan. Seronokkan tgk anak mmbesar depan mata

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum :) wahh seronoknya :D Alhamdulillah . . . :)

    ReplyDelete
  4. @Tedi mama pesan kalau jatuh dia tak kasi berdiri lagik..hehe

    ReplyDelete
  5. @khadijah dah pandai merangkak, duduk dan berdiri lepas tangan sekarang ni..

    ReplyDelete
  6. @Ain Eddihar Alhamdulillah :) seronok.. hehe

    ReplyDelete
  7. kimi kuat ni mesti cepat jalan tu jijah..

    ReplyDelete
  8. Tu dia...dh mnunjukkn skill utk bdri :) insya Allah..kimi boleh.haha

    ReplyDelete
  9. alalalalaaaa.. comelnyaaaa. suka tgok beby lelaki.. ase nak gomol..hehe

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!