Papa Dah Balik Labuan

by - 2:28:00 PM


Tadi pagi baru hantar encik suami balik labuan.

ingatkan nak naik feri dari Jeselton KK tu tapi feri pula rosak. sekali dia naik bas ke Menumbok baru ke Labuan..

pepagi dah sarapan kat oldtown. nasi lemak bungkus+air baru rm4.. nyum2.. kenyang~~



Bermula lah kehidupan supermama macam biasa.. jauh dari keluarga.. jauh dari suami..
Moga Allah permudahkan segala urusan jijah lepas ni...
MOga hakimi anak soleh tak banyak ragamnya... Amin...




You May Also Like

13 insan comel komen

  1. comelnya kimi...sama je sepesen mcm irfan hehe

    ReplyDelete
  2. kalau kita kat tmpat jijah x tahulah..

    rasa payh sgt nk jg luth sorg2.
    betul supermom

    ReplyDelete
  3. salam..berjauhan suda..sedih sedih hehe

    ReplyDelete
  4. eh tak pasan lak dh tukar rumah.hehehe

    ReplyDelete
  5. semoga berjalan lancar semuanya..

    cantik blog baru..

    ReplyDelete
  6. Xpe...cikJijah kn kuat...we r army wives... :)

    ReplyDelete
  7. kimi ni comel sungguh... muka manis cam gugurl.. mesti adik kimi nanti gugurl :-)

    ReplyDelete
  8. semoga jijah jadi supermama yang hebat ye..

    ReplyDelete
  9. Biasanya mak ni kuat semangatkan...:)

    ReplyDelete
  10. anak sowang rileks lagi kalo nak kemana jijah, ni kalo twin nak angkot sensowang mmg tak terdaya, maunya sowang sana sowang sinun...hahahaa..haru biru jadinya...

    ReplyDelete
  11. Beginilah nsib isteri tentera kan

    ReplyDelete
  12. bermula la utk tunggang terbalik bsama hakimi...yeay...hahaha.moga kuat smgt jijah bsma hakimi ye waktu suami jauh.. :)

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!