Thursday, May 8, 2014

Appointment Susulan Luka Berlubang


Tak reti nak buat ayat tajuk tu.. hahaha bantai la..


Pagi ni ada appoitment untuk luka berlubang hari tu. Alhamdulillah luka yang berlubang tu dah tutup dan bercantum kembali. dah tentu tak kena jahit dah ni.. inshaaAllah!

So hari ni doktor nak tengok balik luka tu. Harap2 semuanya baik2 je..

Nak minta doktor tambah mc lagi seminggu sebab nak balik sabah sabtu ni. Harap2 dapat mc tu. Amin..


*Petang ni papa balik nak bawa mama n hakimi balik sabah.. yeyy. Rindu sabah dah ni...*




9 comments:

  1. Appointment jijah..hehehe..harap² semuanya baik↓3 je..xsempat nak melawat jijah..weekend asyik ke sana sini je..btw, take care jijah

    ReplyDelete
  2. rindu sabah ke rindu papa die ni

    ReplyDelete
  3. alhamdulliah kalau dah sembuh luka tu...tak lama lagi boleh kembali bertugas.

    ReplyDelete
  4. tak smpt nak jumpa..hihi..

    moga pjlanan baik2 hndaknya.

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah
    dh nk balik sabah dah...
    hati2 ye jijah.jga diri

    ReplyDelete
  6. kak jijah dah seronok duduk sabah ye. hehe

    ReplyDelete
  7. dah dtmbah cutinye kan? hehee jdnya minggu depan balik yer hehee..

    ReplyDelete
  8. yeahh..bawak kimi jenjalan..
    semoga dipermudahkan urusan kak jijah..:)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulilkah luka dh bercantum

    ReplyDelete


Please leave your comments ladies and gentleman.Thank you so much for reading!